Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschatting

    Hallo ik had graag jullie mening over hoeveel ik hier nog kan voor krijgen.

    - Nikon d70(firmware update ) :Total Number of Shutter Releases= 33953 De camera is hersteld van BGLOD door procirep op 8/11/2006
    Het enigste wat onbreekt is het rubbertje van de usb aansluiting.(nu plakt er een klein zwart stukje plakband) Zie hier http://img451.imageshack.us/my.php?i...sc09449lo7.jpg

    Verder is de orginele doos aanwezig + toebehoren zoals cd's, Originele batterij... + kaartje 1 gig

    - AF-S NIKKOR 24-85mm F3.5-4.5 G ED : originele Voordop + achterdop + zonnekap aanwezig.In goede staat aleen enkele stofjes aan de binnenkant zichtbaar Geen krassen op glas of lens zelf. Ook nageken door procirep op 8/11/2006

    - Grip voor d70 merk HaHnel: in goede staat + 2 batterijen

    - Sigma 400m apo f5.6: Alleen wat Krassen aan de buitenkant Geen krassen op het glas.
    Werkt op digitale toestellen Vanaf f6-F22.+ originele doos.

    Hopelijk kan iemand mij helpen

    Mvg
    Sarge
    Last edited by SaRGE; 12 mei 2007, 11:07.

  • #2
    Re: Prijsschatting

    Niemand?

    Mvg

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschatting

      Ik ben geen expert
      De D70 in deze toestand + de grip : 300 Eur
      De Af-S 24-85 : 275 Eur (als ze in perfecte conditie is en compleet)
      De Sigma 400mm : geen idee
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschatting

        upgrade naar D70s staat waarschijnlijk schoon op een gewone tweedehandssite
        wil je em slijten bij een meer foto-verstandig publiek dan vervang je het beter door "firmware update"

        de D70s heeft hardware die de D70 niet heeft (in de vorm van aansluitingen etc).
        jan-met-de-pet zal zon "D70s upgrade" slikken, een (amateur)fotograaf ziet onmiddelijk dat dit opsmukkerij is

        ik begrijp best wel dat je zoveel mogelijk euro's uit je verkoop wilt halen
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Prijsschatting

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
          upgrade naar D70s staat waarschijnlijk schoon op een gewone tweedehandssite
          wil je em slijten bij een meer foto-verstandig publiek dan vervang je het beter door "firmware update"

          de D70s heeft hardware die de D70 niet heeft (in de vorm van aansluitingen etc).
          jan-met-de-pet zal zon "D70s upgrade" slikken, een (amateur)fotograaf ziet onmiddelijk dat dit opsmukkerij is

          ik begrijp best wel dat je zoveel mogelijk euro's uit je verkoop wilt halen
          Was niet mijn bedoeling sorry hiervoor dacht wel dat de meeste snapte waarover het ging.
          firmware update is idd de betere verwoording.

          mvg sarge

          Comment


          • #6
            Re: Prijsschatting

            Oorspronkelijk geplaatst door SaRGE Bekijk bericht
            Was niet mijn bedoeling sorry hiervoor dacht wel dat de meeste snapte waarover het ging.
            firmware update is idd de betere verwoording.

            mvg sarge
            je hoeft je niet te verontschuldigen.. 't gaat hier niet over een zwendel of fraude ofzo hee
            foto als spiegel of als venster?

            Comment

            Working...
            X