Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon kan niet volgen....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon kan niet volgen....

    't ja....dan kan een mens zich eindelijk een 30D permitteren(30D-17-85mm lens),kunnen ze toch niet volgen zeker bij canon.wegens overdonderend succes van de kits en natuurlijk de cash-back.niemand heeft er één in stock..konijnenberg zero.... rubens nihil.zal nog wat langer moeten wachten zekers,want volgens rubens heeft canon geen datum gegeven voor een volgende levering.

  • #2
    Re: canon kan niet volgen....

    ah... ik dacht al toen ik je titel las 'een canonian die eindelijk het nikonians licht heeft gezien'
    erik, Nikon materiaal

    'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

    Comment


    • #3
      Re: canon kan niet volgen....

      'k dacht ook al "zijn ze aan 't staken in de Canon fabriek, of is 'm ontploft" , hehe
      Tja, dat zien we ook bij onze politiekers hee, populistische maatregelen trekken veel volk. Iets waar de managers van Canon blijkbaar nog steeds geen kaas gegeten hebben.
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

      Comment


      • #4
        Re: canon kan niet volgen....

        Eigelijk wel zielig dat Nikonians of Canonians gedoe......uiteindelijk kan je met beide camera's mooie foto's maken. Dat er soms vooraden uitgeput zijn (zowel bij Canon als bij Nikon) wil alleen maar zeggen dat velen de kwaliteit van deze beide merken apprecieren. Ga eens een half uurtje kijken wat er bijvoorbeeld bij Konijnenberg over de toonbank vliegt van beide merken.........tientallen camera's per dag.
        Last edited by RUPSELKOPKE; 11 mei 2007, 14:32.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: canon kan niet volgen....

          Hopelijk is de voorraad niet te lang uitgeput, want ik zit in hetzelfde geval...
          Eos 400D met 17-85mm en 70-300mm op 't oog, maar ze zijn al een tijdje "in bestelling bij leverancier" staat er op de website van konijn...

          Afwachten zeker? En hopen op een snelle levering hé

          Greetz!
          MCD
          www.mattiaspletinckx.com
          Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

          Comment


          • #6
            Re: canon kan niet volgen....

            Ik zal nog veel langer moeten wachten op mijne Canon 1D Mk III, maar heb het er voor over

            Comment


            • #7
              Re: canon kan niet volgen....

              hopelijk leveren ze dan wel binnen cash-back termijn,(eind juni)
              in mijn geval spreken we wel over 250 euro,waar je met die som toch weer al iets anders kan doen.........voor moederkesdag bevoorbeeld.

              Comment


              • #8
                Re: canon kan niet volgen....

                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                Dat er soms vooraden uitgeput zijn (zowel bij Canon als bij Nikon) wil alleen maar zeggen dat velen de kwaliteit van deze beide merken apprecieren.
                Dat wel, maar als je zo'n cashback aktie doet dan kan je toch al je voorzorgen nemen. 't Is niet de eerste keer dat Canon dit doet.
                (Nikon heeft idd ook z'n leveringsproblemen, ik doelde niet specifiek op 'n merk, enkel 't gebrek aan voorzienigheid)
                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                MySite - All your base are belong to us - What you say

                Comment


                • #9
                  Re: canon kan niet volgen....

                  Heb verleden week zaterdag mij de kit Canon 30D + 17-55 aangeschaft bij Konijnenberg. 't Was net de laatste en ze zeiden me daar dat er te weinig geleverd wordt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: canon kan niet volgen....

                    Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                    Dat wel, maar als je zo'n cashback aktie doet dan kan je toch al je voorzorgen nemen. 't Is niet de eerste keer dat Canon dit doet.
                    (Nikon heeft idd ook z'n leveringsproblemen, ik doelde niet specifiek op 'n merk, enkel 't gebrek aan voorzienigheid)
                    Hoeveel mensen er uiteindelijk besluiten om op een cashback actie te wachten en pas dan besluiten te kopen dat kan niemand op voorhand inschatten.Waarom zouden ze meer 30D's en speciale kits gaan produceren en riskeren dat ze met een pak overschot gaan blijven zitten tegen de tijd dat ze een nieuw model gaan uitbrengen.Dat er wat mensen een paar dagen of weken langer op hun camera gaan moeten wachten is het minste van hun zorgen.....en dat is bij alle merken net hetzelfde.Wil je toch snel een 30D dan kan je ze nu nog altijd apart kopen.Als blijkt dat de levering buiten de cashback actie gaat vallen dan zal Canon deze actie wel wat verlengen( dat hebben ze int verleden ook al meerdere keren gedaan).
                    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                    Comment


                    • #11
                      Re: canon kan niet volgen....

                      naar alle waarschijnlijkheid zal de opvolger in augustus aangekonigd worden en ergens rond september in de winkels liggen, daarom probeert canon met cash-backs de voorraden wat te verkleinen, en blijkbaar lukt dat soms wat te goed

                      maar geen paniek, de camera zal alleen maar goedkoper worden tegen september (maar tegen dan wil je mss de 40D )
                      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

                      Comment


                      • #12
                        Re: canon kan niet volgen....

                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        Als blijkt dat de levering buiten de cashback actie gaat vallen dan zal Canon deze actie wel wat verlengen( dat hebben ze int verleden ook al meerdere keren gedaan).
                        Zolang ze dat doen maak ik me geen zorgen,
                        al hoop ik wel dat 't zo ver niet komt
                        www.mattiaspletinckx.com
                        Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                        Comment


                        • #13
                          Re: canon kan niet volgen....

                          Ik denk zelfs niet dat er nog veel 30D's gemaakt worden. Dat is gewoon de geplande stock opkrijgen tegen dat de nieuwe er is.

                          Comment

                          Working...
                          X