Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasfoto van een keizerarend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pasfoto van een keizerarend

    Na het forum een tijdje gevolgd te hebben, nu dan (eindelijk) mijn allereerste bericht en toch durf ik het al aan om ineens in showcase te posten.
    Dinsdag voor de eerste keer op stap met mijn nieuw fototoestel en toen deze foto van een karakterkop gemaakt in de Zoo.



    Om in te gaan op jullie reacties, hierbij een gecropte versie van de foto...



    ---- Exif ----

    Camera Model: SONY (DSC-H2)
    Lens Focal Length: 72,00 mm
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F3,7
    ISO: 160
    Compensation: EV 0/10
    Last edited by Tigra-boy; 11 mei 2007, 10:13. Reden: Bijplaatsen gecropte foto
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

  • #2
    Re: Pasfoto van een keizerarend

    mooie scherpe foto, persoonlijk zou ik iets meer wegknippen van de nogal egale achtergrond rondom, zodat de kop nog iets meer het beeld vult.
    Maar voor mij mag hij in showcase staan hoor

    Comment


    • #3
      Re: Pasfoto van een keizerarend

      Heel mooie eerste foto , doe maar gerust verder!
      Hij kijkt precies zo triest
      Idd misschien iets wegcroppen.
      Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
      Altijd welkom:http://martine.launoy.be

      Comment


      • #4
        Re: Pasfoto van een keizerarend

        Goeie scherpte en dof.Idd,links en boven iets wegsnijden,iets meer ruimte geven in kijkrichting.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Pasfoto van een keizerarend

          De foto is volgens mij technisch wel in orde maar de vogel zelf...............
          Wat een mislukkeling zeg. Dit heb ik nog nooit eerder gezien! Normaal is een Keizerarend een prachtige vogel, maar deze lijkt nergens op. Ik zou ook niet geweten hebben dat het hier om een Keizerarend gaat. Heb je nog andere portretten van deze soort?

          Vriendelijke groet, Richard

          www.richardburgmeijer.nl

          Comment


          • #6
            Re: Pasfoto van een keizerarend

            De vogel heeft inderdaad wat te veel weg van de kippen hier achter in de tuin (behalve dan die angstaanjagende snavel).

            De foto daarentegen vind ik wel top, lekker scherp, mooie OOF, en mits de crop, (in mijn ogen) perfect gecadreerd

            Groetjes

            Joris

            Comment

            Working...
            X