Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kitten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kitten

    Aangezien er niet op de foto wordt gereageerd en er enkel waardeoordelen worden geveld, gebaseerd op onjuiste veronderstellingen, heb ik besloten de foto weg te halen. Dit topic kan dus op slot. Ik had me een ander welkom voorgesteld.
    Last edited by davidpeskens; 10 mei 2007, 11:19. Reden: zie aangepaste tekst.
    meer foto's op http://www.davidpeskens.nl

  • #2
    Re: Kitten

    Een kitten van een paar dagen van de moeder pakken, in een softbox plaatsen en wat gaan experimenteren met belichting ??
    Waar zijn we mee bezig
    Denk je dat hem schreeuwt omdat ie het zo gezellig vindt ??
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Kitten

      AAAAAAAAAH !!!!! Ik ga helemaal mee met Elsan hoor.
      Dit is zielig....
      Denk je niet dat het beestje het wat erg warm krijgt daar?
      Kitten weet niet wat hem overkomt......
      Denk dat ik zoiets als kraamverzorgster ook niet hoefde te proberen in mijn gezinnen, leg de pasgeborene maar in de ministudio, gaan jullie maar lekker slapen , dat ga ik wel experimenteren met jullie baby...bouwlampen erop en spelen maar......Denk dat ik de voordeur niet haalde...En moeder poes? Wat deed zij?
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: Kitten

        Ho ho, heeft in totaal niet langer dan een minuut erin gezeten. Belichting vooraf al ingesteld. Schreeuwen doen die beestjes vanzelf al, dat staat niet direct in relatie tot een onbehaaglijk gevoel voortkomend uit de fotosessie. Op de andere foto's schreeuwt het katje niet. Wie zegt dat er bouwlampen zijn gebruikt en dat het daar ontzettend warm was? Moeder poes lag in haar nest met haar drie andere kindjes.
        meer foto's op http://www.davidpeskens.nl

        Comment


        • #5
          Re: Kitten

          Legde gij uwe kleine ook in een softbox een paar uur na de bevalling ?
          Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, maar als dierenliefhebber stoot me dit tegen de borst.
          Elke rechtgeaarde natuurfotograaf-amateur heft één stelregel : respect voor de dieren en de natuur.
          Dit getuigt niet van respect.
          Dat iedereen zijn eigen mening erover vormt, de mijne ken je.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Kitten

            Elsan, van mij mag je er nog véél meer woorden aan vuil maken.
            Als je een beetje respect voor je huisdier hebt, doe je zoiets niet.

            Comment


            • #7
              Re: Kitten

              Met dergelijke reacties voelen nieuwe leden zich natuurlijk onmiddellijk welkom op ons forum...
              Iedereen zal wel haar of zijn mening hebben over hoe deze foto tot stand kwam en of dit verantwoord is of niet. Bij mijn weten staat de foto nog steeds op de eerste plaats.
              Dus wat de foto betreft: het diafragma mocht nog wat meer toegedraaid worden zodat de scherptediepte nog wat groter wordt. Voor de rest mooie kleuren en de scherpte (op wat scherp is) zit goed.

              gr (en welkom)
              Yannick
              Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

              Comment


              • #8
                Re: Kitten

                Oorspronkelijk geplaatst door davidpeskens Bekijk bericht
                Ho ho, heeft in totaal niet langer dan een minuut erin gezeten. Belichting vooraf al ingesteld. Schreeuwen doen die beestjes vanzelf al, dat staat niet direct in relatie tot een onbehaaglijk gevoel voortkomend uit de fotosessie. Op de andere foto's schreeuwt het katje niet. Wie zegt dat er bouwlampen zijn gebruikt en dat het daar ontzettend warm was? Moeder poes lag in haar nest met haar drie andere kindjes.
                Dat zeg ik niet, ik maakte een voorstelling met mijn mini studio, ik gebruik wel bouwlampen, maar geen kleine poesje of baby's....
                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                Comment


                • #9
                  Re: Kitten

                  david, laat je niet ontmoedigen door deze reacties!!!
                  ik heb niet zo'n groot probleem met de foto (had hem ff bekeken, maar geen tijd gehad voor een reactie). kittens komen soms nu eenmaal 'los' van de moeder. ik heb dan bvb meer problemen met een iets ouder katje dat in een pot of een vaas gestoken wordt, en geprobeerd wordt om hem er te doen blijven, om een foto te trekken, dan een katje dat heel even weg is van de moeder!!!
                  toch was het een mooie, sprekende foto
                  Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
                  by elien_photography, on Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kitten

                    welkom op de site, jammer dat de opname weg is, zo kan ik mij er geen oordeel over geven.
                    dan de volgende opname maar.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X