Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's op TV...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's op TV...

    Hoi,

    Na de search gebruikt te hebben hierbij mijn vraag.

    Nu de digitalisering ver is doorgevoerd, gebruiken meer en meer mensen hun digitale foto's op TV.

    Maar hoe doen jullie het nu, om de beste kwaliteit hiervoor te bereiken?

    Hoe verbinden jullie alles, gebruiken jullie een mediaserver, welke TV heb je en ben jer tevreden van?

    Veel vragen, maar ik denk dat er nog mensen zich deze vraag al es gesteld hebben

    Brand maar los. (en dank voor de reacties op voorhand )

    Greetz,

    Nonkeltjen
    Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

  • #2
    Re: Foto's op TV...

    Ik heb me net een AppleTV aangeschaft , en die heeft een uitmuntende beeldkwaliteit en een kleine interne disc waarop je kan synchroniseren zodat je niet alles hoeft te streamen .

    Ervoor had ik een philips streamium SL400 , die werkte ook vrij goed en was uPNP maar foto's displayen was een beetje minder van kwaliteit.

    Je kan ook je media op een dvd-rw branden en in je DVD player stoppen
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

    Comment


    • #3
      Re: Foto's op TV...

      Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
      Ik heb me net een AppleTV aangeschaft , en die heeft een uitmuntende beeldkwaliteit en een kleine interne disc waarop je kan synchroniseren zodat je niet alles hoeft te streamen .

      Ervoor had ik een philips streamium SL400 , die werkte ook vrij goed en was uPNP maar foto's displayen was een beetje minder van kwaliteit.

      Je kan ook je media op een dvd-rw branden en in je DVD player stoppen
      gaat hier, als de laatste zin.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Foto's op TV...

        Ik gebruik een Pinnacle ShowCenter. Deze laat je toe om foto's, mp3's en zelfs videos op je televisie af te spelen.

        Dit model werkt zowel met draad als draadloos. Vooral voor de draadloze verbinding heb ik dit model gekozen. Ik had wel een kabel getrokken maar veel problemen mee gehad.
        Je moet een serversoftware op je PC installeren en je nodige directories sharen. Er bestaan zelfs Linux modules voor

        Nadeeltje is wel dat de foto's niet automatisch geroteerd worden. Dit moet je voordien op je computer doen.


        Succes en groetjes

        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: Foto's op TV...

          Zorg dat de resolutie van de foto,s hetzelfde is als van de TV, anders ga je gekartelde lijnen zien
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Foto's op TV...

            Waar kan je die resolutie van je TV vinden ?

            Comment


            • #7
              Re: Foto's op TV...

              Als je Telenet Digitale TV hebt kan je ze via telenet Foto uploaden en afspelen op je TV

              Comment


              • #8
                Re: Foto's op TV...

                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Waar kan je die resolutie van je TV vinden ?
                dacht dat het 720x568 was,weet dat de 720 goed is
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's op TV...

                  Ik heb een DVD-speler met een USB-poortje vooraan. Foto's zet ik op USB-stick en vertoon ik zo. Maar we zijn zo geen tv-mensen. Onze tv is kleiner dan de meeste mensen hun computerscherm.
                  --
                  F L I C K R

                  Comment

                  Working...
                  X