Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welcome to Sarkoland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welcome to Sarkoland

    Deze fotoreportage ben ik net op Flickr tegengekomen.
    Ik ken de fotograaf van haar noch pluimen. Maar ik vind dat hij hier een ZEER geslaagd werk heeft gemaakt.

    PS: Laat dit alsjeblieft niet uitmonden in een politieke discussie; daar zijn andere fora meer geschikt voor. Dus graag enkel ON-TOPIC reacties over de FOTO'S.

  • #2
    Re: Welcome to Sarkoland

    Sterke reportage inderdaad. En om de dramatiek te kunnen vangen, moet je 'r blijkbaar wel wat risico voor durven nemen ook. Daar zie ik mezelf nog niet meteen doen. Merci voor de link.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: Welcome to Sarkoland

      Inderdaad sterke reeks. Ik vraag me wel af hoe hij er voor zorgde dat hij niet opgepakt werd. Een fotograaf zien ze niet zo graag op zo een moment.
      ----
      http://www.wispr.be

      Comment


      • #4
        Re: Welcome to Sarkoland

        Inderdaad erg sterke reeks.

        Kzou toch zelf ook 2 keer nadenken voor ik m'n camera zou uithalen

        Comment


        • #5
          Re: Welcome to Sarkoland

          goeie reportage

          zonder pro of contra Sarko te zijn:

          't zal maar jouw wagen zijn die in brand gestoken wordt
          sorry maar zulke mensen verdienen ni beter dan ne goeien toek op hun bakkes

          da's in mijn ogen crapuul

          en altijd maar klagen, ze zouden beter positieve acties ondernemen

          geen medelijden met da soort mensen die andermans bezittingen naar de vaantjes helpen

          en nee ben gene racist
          want ik heb bewondering voor mensen die zich WILLEN integreren

          ze maken hier in onze Westerse wereld te veel van hunnen tak als er iets is wat hun ni aanstaat

          maar ja negativisme is gemakkelijker dan positief te handelen
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Welcome to Sarkoland

            Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
            PS: Laat dit alsjeblieft niet uitmonden in een politieke discussie; daar zijn andere fora meer geschikt voor. Dus graag enkel ON-TOPIC reacties over de FOTO'S.
            Ik zie niet anders dan rellen en slogans op die foto's. Dat is politiek.


            seppuku.

            Comment


            • #7
              Re: Welcome to Sarkoland

              Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
              en nee ben gene racist
              want ik heb bewondering voor mensen die zich WILLEN integreren

              ze maken hier in onze Westerse wereld te veel van hunnen tak als er iets is wat hun ni aanstaat

              maar ja negativisme is gemakkelijker dan positief te handelen
              Maar toch ga je ervan uit dat de gemiddelde personen die hebben meegedaan aan die rellen allemaal "buitenlanders" zijn?

              Kijk eens goed naar de foto's...

              Niet te veel veralgemenen hé...das slecht voor uw humeur...

              Btw, sri voor de off-topic, maar ik MOEST even reageren op bovenstaande reactie
              Last edited by MI&MA; 9 mei 2007, 07:29.

              Comment


              • #8
                Re: Welcome to Sarkoland

                Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
                Ik zie niet anders dan rellen en slogans op die foto's. Dat is politiek.
                Nee, dit zijn foto's. Sterke foto's, die zowel Sarkozy-voor- als tegenstanders heel knap kunnen vinden.

                Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk bericht
                Maar toch ga je ervan uit dat de gemiddelde personen die hebben meegedaan aan die rellen allemaal "buitenlanders" zijn?
                Kijk eens goed naar de foto's...
                Niet te veel veralgemenen hé...das slecht voor uw humeur...
                Zoals reeds gevraagd:
                Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                PS: Laat dit alsjeblieft niet uitmonden in een politieke discussie; daar zijn andere fora meer geschikt voor. Dus graag enkel ON-TOPIC reacties over de FOTO'S.
                Bedankt om hier rekening mee te houden.

                Comment


                • #9
                  Re: Welcome to Sarkoland

                  off-topic

                  oei mijn boodschap kwam wa verkeerd over
                  da was ni de bedoeling om enkel op de kap te zitten van de allochtonen die zich niet willen integreren

                  er zijn ook autochtonen die zich blijkbaar ni willen integreren

                  ge kunt maar respect afdwingen als ge respect toont

                  en alles vernielen en in brand steken ... goe bezig mannekes

                  en da's niet enkel mijn mening voor de situatie daar in La France hé
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welcome to Sarkoland

                    Schitterende foto's. Ik voel zo de adrenaline-rush die die fotograaf beleefde die nacht.

                    Alle foto's zijn genomen met een 17-55m lens, dus stond hij er kort op. Daarvoor heb je wel wat moed voor nodig. En goed materiaal. Ik mag er niet aan denken om met mijn Nikon D50 naast zo'n waterkanon te gaan staan...
                    Flickr! :: Blog
                    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welcome to Sarkoland

                      bedankt om deze link met ons te delen! Het zijn inderdaad prachtige reportage foto's

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welcome to Sarkoland

                        Sterke reportage.
                        Precies oorlogsfoto's...
                        www.bigducksix.be

                        Comment

                        Working...
                        X