Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwart wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zwart wit

    wie heeft er goede ervaring met online zwart wit afdrukken.
    ik heb ze niet

  • #2
    Re: zwart wit

    Heb het nog nooit gedaan, meestal print ik mijn foto's zelf tenzij ze te groot zijn. Dan ga ik nog steeds naar de fotograaf, ook al betaal ik iets meer.
    http://www.davymeeus.eu

    Comment


    • #3
      Re: zwart wit

      Tja, indien we je kunnen helpen: je mag altijd eens langskomen voor een test. Of stuur een testbestand. We drukken zwartwit en kleur af tot en met A2.
      En een test kost niets...
      Nikon, Apple & Epson

      Comment


      • #4
        Re: zwart wit

        EDIT MOD franciskine : Discussie verplaatst naar gepaster forum . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: zwart wit

          Mooi digitaal zwart-wit kan je laten maken bij milo Profilab in Kontich op de Durst lambda printer. Dat is echt TOP kwaliteit met een een daarbij passende prijs. Of je online je beelden kan versturen kan ik niet direct zeggen .

          Een vergelijkbaar alternatief bekom ik zelf op mijn Epson R2400, misschien iets minder als de Miloprints maar bruikbaar voor fotosalons.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: zwart wit

            ik heb mijn foto's in kontich binnen gedaan dicht tegen mijn werk, en nu maar wachten .
            bedankt

            Comment

            Working...
            X