Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica M8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leica M8

    Iemand enige ervaring met Leica M8 ??

  • #2
    Re: Leica M8

    Oorspronkelijk geplaatst door fokus Bekijk bericht
    Iemand enige ervaring met Leica M8 ??
    Wat wil je weten dan?
    Gr, Paul
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

    Comment


    • #3
      Re: Leica M8

      Wel ik fotografeer al (bijna) 30 jaar beroepshalve hoofdzakelijk met Leica. Had verschillende M2's een M3 verschillende M4's en nu 2 M6.........daarnaast fotografeer ik ook met Nikon D2 en D70. Het valt me regelmatig op als ik eenzelfde opdracht op Leica/negatief en Nikon/digit maak, hoeveel beter de Leicafoto's zijn.
      Mijn eerste vraag is dus: Ligt dit hoofdzakelijk aan "Leica beter" of aan "Negatief beter"?
      Mijn tweede vraag (enkel aan beroepsmensen): Vindn jullie het normaal dat vakfotografen niet meer rechtstreeks bij de invoerder een Leica kunnen kopen?

      Comment


      • #4
        Re: Leica M8

        Oorspronkelijk geplaatst door fokus Bekijk bericht
        Wel ik fotografeer al (bijna) 30 jaar beroepshalve hoofdzakelijk met Leica. Had verschillende M2's een M3 verschillende M4's en nu 2 M6.........daarnaast fotografeer ik ook met Nikon D2 en D70. Het valt me regelmatig op als ik eenzelfde opdracht op Leica/negatief en Nikon/digit maak, hoeveel beter de Leicafoto's zijn.
        Mijn eerste vraag is dus: Ligt dit hoofdzakelijk aan "Leica beter" of aan "Negatief beter"?
        Mijn tweede vraag (enkel aan beroepsmensen): Vindn jullie het normaal dat vakfotografen niet meer rechtstreeks bij de invoerder een Leica kunnen kopen?
        Ik zou antwoorden dat ligt aan "lens beter".
        Last edited by Kevlar; 8 mei 2007, 13:38.

        Comment


        • #5
          Re: Leica M8