Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gezocht bij nieuwe lens....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gezocht bij nieuwe lens....

    Ik overweeg een nieuwe lens. Heb op dit moment de canon 50-200, maar die is niet bevredigend voor mij. het is een lichte zoom lens en ik wil graag vogels andere dieren en lanschappen fotograferen, en dan ook nog liefst beeldvullend. Ik had in gedachte de 50-300 van sigma, maar ik ben een leek in lensen, weet niet eens waar die nummers voor staan .
    Maar als ik de boekjes van fotografie er op na sla komt de sigma 50-300 goed uit de bus.
    Maar die nummers verschillen niet zo veel met de canon 50-200. Dus wat doe ik nou?
    Alvast bedankt voor de hulp.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: Hulp gezocht bij nieuwe lens....

    Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
    Ik overweeg een nieuwe lens. Heb op dit moment de canon 50-200, maar die is niet bevredigend voor mij. het is een lichte zoom lens en ik wil graag vogels andere dieren en lanschappen fotograferen, en dan ook nog liefst beeldvullend. Ik had in gedachte de 50-300 van sigma, maar ik ben een leek in lensen, weet niet eens waar die nummers voor staan .
    Maar als ik de boekjes van fotografie er op na sla komt de sigma 50-300 goed uit de bus.
    Maar die nummers verschillen niet zo veel met de canon 50-200. Dus wat doe ik nou?
    Alvast bedankt voor de hulp.
    Misschien dit maar eens doorlezen





    Dat maakt je keus een stuk makkelijker

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gezocht bij nieuwe lens....

      Oorspronkelijk geplaatst door Basvdl Bekijk bericht
      Hoi mooi links hoor !
      Maar die van tamroneurop, waar vindt ik dan die lens die ik zoek want die staat daar volgens mij niet op. Ik blijf dan toch steken bij die sigma 50-500 mm.....
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gezocht bij nieuwe lens....

        Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
        Hoi mooi links hoor !
        Maar die van tamroneurop, waar vindt ik dan die lens die ik zoek want die staat daar volgens mij niet op. Ik blijf dan toch steken bij die sigma 50-500 mm.....
        Die link van Tamron was meer bedoeld om je te laten zien hoe/wat met focal length...

        Als je info/reviews zoekt over de verschillende objectieven, moet je eens kijken op:

        http://www.fredmiranda.com & http://www.slrgear.com

        Daar staan véél reviews van alle soorten lenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Hulp gezocht bij nieuwe lens....

          ow
          oke dan ga ik daar ff kijken.
          bedankt!
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment

          Working...
          X