Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groen in de hoofdrol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groen in de hoofdrol

    Zeker een groene dag gehad
    mvg Luc.





    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Groen in de hoofdrol

    Wat zijn die kevers op de 3de foto aan het doen??? Als het haasje over is, dan lijkt het niet echt te lukken !!!

    Prachtige foto's, voorkeur gaat uit naar de 3de
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

    Comment


    • #3
      Re: Groen in de hoofdrol

      Mooie beestjes die schijnboktorren.

      Toch een tweetal bemerkingen (als ik mag natuurlijk)

      - waarom heb je foto 1 & 2 niet in portretformaat gemaakt? Het onderwerp zou m.i. véél beter tot zijn recht komen dan in landscape

      - alhoewel ik een freak ben van lage dof vind ik dat de kevertjes wat gewenste scherpte missen op de denkschilden. Je hoeft daarvoor je lens niet meer dicht te knijpen. Maar beweeg jezelf zodanig tot je camerastandpunt van die aard is dat je sensor evenwijdig staat met de kever. Dat moet je echt eens proberen. Het vraagt oefening maar het resultaat is verbluffend.

      Mooie platen
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Groen in de hoofdrol

        Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
        Mooie beestjes die schijnboktorren.

        Toch een tweetal bemerkingen (als ik mag natuurlijk)

        - waarom heb je foto 1 & 2 niet in portretformaat gemaakt? Het onderwerp zou m.i. véél beter tot zijn recht komen dan in landscape

        - alhoewel ik een freak ben van lage dof vind ik dat de kevertjes wat gewenste scherpte missen op de denkschilden. Je hoeft daarvoor je lens niet meer dicht te knijpen. Maar beweeg jezelf zodanig tot je camerastandpunt van die aard is dat je sensor evenwijdig staat met de kever. Dat moet je echt eens proberen. Het vraagt oefening maar het resultaat is verbluffend.

        Mooie platen
        Bedankt voor de opmerking zeker als die komt die zich al meer dan bewezen heeft is dit iets om toch rekening met te houden( zal wel mijn best moeten doen) , zal dit zeker eens proberen vooral de compo's kunnen (nog) veel beter sta er gewoon soms niet bij stil denk dat al de andere aspecten nog te veel aandacht opeisen, zeker als je weg van de lage dof wil bewandelen dat zoeken naar de juiste scherpte /DOF is soms zenuwslopend en zoals reeds aangehaald vergt oefening, ben nogal voorstander van een monopod maar deze zijn uit de vrije hand genomen met een f/7 , anderzijds ben nu een goed jaartje bezig met macro en ik zie een zeer positieve evolutie (mede dank zij de talloze voorbeelden hier op BD) maar ook nog een lange weg te gaan.

        met vriendelijke groeten.
        Luc
        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

        Comment


        • #5
          Re: Groen in de hoofdrol

          Voor mij absoluut de derde! Prachtplaat!

          Grtz,Fabienne
          Bevaar het schip van je leven als kapitein maar bekwaam je ook in het dekschrobben.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Groen in de hoofdrol

            3 mooie,zonder voorkeur.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Groen in de hoofdrol

              Ik volg Pendragon - maar toch mooie reeks !
              Vooral 3 vind ik heel leuk van kleur, compo en onderwerp
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Groen in de hoofdrol

                Mooie reeks, ik volg....nr 3 is mijn favo

                Comment

                Working...
                X