Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ngorongoro krater - Tanzania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ngorongoro krater - Tanzania

    Hier enkele foto's.
    De eerste is wel niet van het Ngorongoro park maar van gedomesticeerde ooievaars op een golfterrein in Arucha.

    Laat eens weten wat je ervan vind graag.
    De eerste is een Marabu ooievaar, de andere 2 ken ik niet bij naam. Misschien dat iemand me hierbij kan helpen.








    Ik heb er nog enkele maar dat zal voor een andere dag zijn.
    Het is de eerste keer dat ik mijn D200 op een deftige manier moest gebruiken en dat was bij het bekijken van mijn 500 genomen foto's duidelijk zichtbaar door nog niet de routine te hebben ALLE instellingen te controleren of instellingen terug te plaatsen na een proefshot

    Ik had ook een tripod besteld bij Corné maar is niet op tijd geleverd. Ik heb nu bij thuiskomst het trackingnummer van UPS en de tripod staat op "transit" bij UPS.
    Volgende Azië of Afrikatrip heb ik dan zeker mijn Manfrotto mee! De foto's zijn genomen met de 28-300mm lens en niet met de bigma omdat ik daarmee niet uit de hand kan schieten en dus ook geen statief heb.
    Last edited by Sultana; 6 mei 2007, 12:51. Reden: Verdere uitleg

  • #2
    Re: Ngorongoro krater - Tanzania

    Oeps, zo gewoontjes dat er geen commentaar gegeven wordt?

    Comment


    • #3
      Re: Ngorongoro krater - Tanzania

      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Oeps, zo gewoontjes dat er geen commentaar gegeven wordt?
      Geduld is een schone deugd

      2de is een Driekleurenglansspreeuw en 3de een Kleine Textorwever. (beide als ik me niet vergis )
      http://www.pbase.com/neos_marc

      www.caridina.be

      Comment


      • #4
        Re: Ngorongoro krater - Tanzania

        jips,

        En hoe is de reis meegevallen?
        Foto's zijn goed qua scherpte, kleur, maar qua compositie en zo boeien ze mij totaal niet.


        greetz,

        kruger

        Comment

        Working...
        X