Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik zoek nog steeds macro lens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik zoek nog steeds macro lens

    hupla ben hier terug.
    B&w +10 met adapter besteld bij kamera express 2 maanden geleden.
    Een maand geleden mail gestuurd: hoe zit het met de bestelling?
    antwoord: "bestelling is op komst"
    twee weken later idem
    gisteren nog es gemaild met het antwoord: niet leverbaar. maar uwen adapter ligt hier al een tijdje...

    kwestie van service amai ze kunnen ze wel kussen daar

    Anyway, weet iemand een beter adres waar ik de lens+adapter kan kopen? Of verkoopt iemand de adapter voor G2?
    Ging bijna die 250D canon closup kopen daarjuist, maar 85Eur is wel een groot verschil met 40Eur voor de b&w...

    Helpt iemand mij nogmaals verder?
    merci...
    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

  • #2
    Zou je het hier niet kunnen vinden ?
    Al veel positieve topics over gelezen.

    http://www.ac-foto.de/

    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      nope, ze kunnen mij daar de adapter niet leveren
      Heeft iemand een adapter te veel of weet iemand een site waar ik én adapter én lens kan bestellen ?

      dank
      Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

      Comment


      • #4
        Als eens bij Konijnenberg geprobeerd
        Deze mooie domeinnaam kan al over een paar minuten van jou zijn. Betalen gaat eenvoudig en vertrouwd via iDEAL. Direct na de betaling ontvang je de verhuiscode per e-mail en kun je aan de slag.
        A9 II + 200-600

        Comment


        • #5
          Dan toch adapter betaald bij camera express en B&w +10 bij digicamshop , duurder in verzendig (x2) maar zo hoef ik geen 3 maanden meer te wachten

          komt toch heel wat bij: 42eur voor lens +16 eur shipping + 7 euro extra overschrijving buitenland + 40 eur adapter + 8 eur shipping
          (alle how toch 115 eurookes)

          Maar laat de insecten maar komen
          Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

          Comment


          • #6
            mijn teleconverter komt ook van kamera express af.
            heb er bijna 3 maanden op moeten wachten..

            en ik moest zelf bellen, zij gaven geen antwoord..

            ben van hun service echt niet happy van geworden

            ik heb nog een extra apdapter liggen.
            manlief gaat ff kijken hoeveel hij ervoor moet hebben..
            dus ik mail je nog ff prive erover.
            mvg
            gabriella
            Canon 300D en 350D
            canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
            canon 20-35 usm

            Comment


            • #7
              [quote]Originally posted by frerossel
              hupla ben hier terug.
              B&w +10 met adapter besteld bij kamera express 2 maanden geleden.
              Een maand geleden mail gestuurd: hoe zit het met de bestelling?
              antwoord: "bestelling is op komst"
              twee weken later idem
              gisteren nog es gemaild met het antwoord: niet leverbaar. maar uwen adapter ligt hier al een tijdje...

              kwestie van service amai ze kunnen ze wel kussen daar

              Anyway, weet iemand een beter adres waar ik de lens+adapter kan kopen? Of verkoopt iemand de adapter voor G2?
              Ging bijna die 250D canon closup kopen daarjuist, maar 85Eur is wel een groot verschil met 40Eur voor de b&w...

              Helpt iemand mij nogmaals verder?
              merci...

              [Ga eens naar www.lensmateonline.com geweldige service en produkten. Adapter is van aluminium ipv kunststof en in dezelfde kleur als de camera het is ook makkelijk betalen met Paypal.]
              Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

              Comment


              • #8
                Ik heb op een tweedehands (analoge) camera beurs 2 achromatische macrolenzen gekocht van het merk Sigma (€5,-). Dit werkt samen met de Lensmate adapter (die mooier en van aluminium is en volgens mij net zo duur als de Canon adapter) perfekt!
                Ik kan nu heel dichtbij fotograferen op de macrostand met de G3.
                Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

                Comment

                Working...
                X