Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk!

    Deze voormiddag ben ik het toestel dat ik al zo lang wilde gaan bestellen. Uiteindelijk is het een Canon EOS 400D geworden met het Canonobjectief van 17-85mm (met beeldstabilisator)

    Naderhand wil ik me nog een objectief aanschaffen specifiek voor macrofotografie, maar die beestjes zijn momenteel nog wat te duur voor mijn portemonnée. Dit zal dus eerst terug wat sparen worden.

    Maar met dit basispaket kan ik al aardig wat doen. Eerst is het zaak het toestel goed te leren kennen.

    Weet er iemand of de gebruikshandleiding ergens online te vinden is? Of heeft iemand ze digitaal en wil hij/zij ze doorsturen? Zou fijn zijn.

    En nu aftellen naar volgend weekend toe. Dan kan ik mijn "kadooke" gaan halen.

  • #2
    Re: Eindelijk!

    In verband met de copytrightschending zijn de links naar niet officiele handleidingen sites verwijderd. Lees ook eens de forumregels hierover.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk!

      Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
      In verband met de copytrightschending zijn de links naar niet officiele handleidingen sites verwijderd. Lees ook eens de forumregels hierover.
      Met dank om dit aan te passen. Ik had niet stilgestaan bij het copyright van een handleiding.

      Mvg
      Daniel

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk!

        als je het nieuw aankoopt zit de handleiding er altijd bij en normaal staat er op je cdrom ook nog een pdf versie
        Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk!

          Dat klopt, maar ik wilde graag al eens de handleiding doornemen voor ik het toestel komend weekend kan gaan halen.
          Zo wordt de honger naar mijn nieuw speeltje toch al wat gestild.

          Mvg
          Daniel

          Comment


          • #6
            Re: Eindelijk!

            ik heb dit toestel in't weekend in m'n handen gehad,is een ferm toestel met een heel knap lenske!!!
            ge zult gene spijt hebben van uw bestelling!!!
            mss beter eerst kijken voor een externe flits,dan pas voor een macro lens,ge gaat die flits toch nodig hebben voor macro's te maken en dan kunt ge er al mee oefenen! (en is schappelijker voor uwe portemonnee dan een macro lens)
            grts; M

            Comment


            • #7
              Re: Eindelijk!

              Oorspronkelijk geplaatst door Daniel VT Bekijk bericht
              Dat klopt, maar ik wilde graag al eens de handleiding doornemen voor ik het toestel komend weekend kan gaan halen.
              Zo wordt de honger naar mijn nieuw speeltje toch al wat gestild.

              Mvg
              Daniel
              Ik heb de engelstalige handleiding gewoon gedownload van de Canon website voor ik de camera kocht .. valt dat dan ook onder het kopijrecht ?

              Comment


              • #8
                Re: Eindelijk!

                Boekje van Easy Computing kopen over the Eos400D, is een mooi, algemeen boek dat in de eerste helft het gebruik van de 400D bespreekt, en daarna fotografie in 't algemeen.

                Kost niet al te veel, heb de mijne in de Makro gekocht voor 29,95 Euro dacht ik (de 350D uitgave dan, maar de prijs was dezelfde voor de 400D)

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment

                Working...
                X