Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits voor G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flits voor G3

    Ik haal maandag een G3 af in Duren samen met wat bijbehoren waaronder een flits. De flits is nu net dat waar ik nog niet helemaal uit ben. Ik had gedacht aan de 420EX daar deze volledig afgestemt is op de Canon en minst prijzig is. De 540EX en de METZ54MZ dringen zich natuurlijk ook op maar zijn een stuk duurder en waarschijnlijk ook nogal groot voor op zo'n G3. Langs de andere kant hebben ze natuurlijk nog meer mogelijkheden.
    Wat denken jullie hierover?
    fredje

  • #2
    Originally posted by fredjefriet
    Ik haal maandag een G3 af in Duren samen met wat bijbehoren waaronder een flits. De flits is nu net dat waar ik nog niet helemaal uit ben. Ik had gedacht aan de 420EX daar deze volledig afgestemt is op de Canon en minst prijzig is. De 540EX en de METZ54MZ dringen zich natuurlijk ook op maar zijn een stuk duurder en waarschijnlijk ook nogal groot voor op zo'n G3. Langs de andere kant hebben ze natuurlijk nog meer mogelijkheden.
    Wat denken jullie hierover?
    fredje
    Het voordeel van de Metz is dat je die flits als een investering kan beschouwen, je kan hem op bijna ieder merk digitale en analoge camera aansluiten mbv een adapter. Maar het is natuurlijk ook een reuzegroot spul dat er dan bijkomt op je camera, en niet vergeten dat hij evenveel of zelfs meer weegt dan de G3 zelf.

    :: http://www.dpix.be ::

    Comment


    • #3
      Ik heb zo'n 420ex prima spul. Wil hem niet meer missen. Ik dacht dat alleen canon flitsers overweg konnnen met e-ttl. Hij is zeker zijn geld waard. Ik heb hem ook in duren gekocht.

      Comment


      • #4
        Vandaag dus naar Duren mijn toestel gaan afhalen. Oeioei, wat t'was wel druk op de weg maar als ik mijn nieuwe speeltje hier zie staan .......woooaw. De flits werd dus toch een 420EX. Nu eerst boekske lezen, foto's volgen later.
        fredje

        Comment


        • #5
          Ben vandaageveneens naar Duren gereden, om een G3 te halen, omstreeks 14h30. Inderdaad op de terugweg, lekker druk...wegenwerken....G3 is aan het laden voor het moment *S*
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #6
            Originally posted by fredjefriet
            Vandaag dus naar Duren mijn toestel gaan afhalen. Oeioei, wat t'was wel druk op de weg maar als ik mijn nieuwe speeltje hier zie staan .......woooaw. De flits werd dus toch een 420EX. Nu eerst boekske lezen, foto's volgen later.
            fredje
            Allé Fredje proficiat met uw aankoop hé Straks kunnen we hier nog een apart G3 clubje oprichten Ben al benieuwd naar de foto's die gaan volgen
            Laat nog eens weten hoe de flits bevalt, ik ben ook aan het overwegen om er één aan te schaffen, zal nog niet voor direct zijn want heb nog maar pas de lenzen besteld en wil ook nog een cf kaartje
            Ja mijn verlanglijstje is groot en ik ben nog maar pas jarig geweest, dju toch
            Groetjes..........
            @mimi
            "There is no path
            You create it
            Once you set out to walk it"

            Canon 350D + canon 28-135 IS USM

            Comment


            • #7
              welke lenzen heb je besteld mimi?
              Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

              Comment


              • #8
                Originally posted by frerossel
                welke lenzen heb je besteld mimi?
                Kon nie kiezen dus ik heb de groothoek en de telelens van Canon bij www.photoandmore.com besteld. Verwacht ze alle dagen!
                Groetjes.........
                @mimi
                "There is no path
                You create it
                Once you set out to walk it"

                Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                Comment


                • #9
                  550 EX : Mijn allerbeste foto's zijn degene met de flits....
                  Prachtig toestel !!! Ook een G3.....
                  Tegoei of ni !!Bike or Die !!

                  Comment

                  Working...
                  X