Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Support Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Support Canon

    Mijn canon pixma pro 9000 is defect, was nog maar een maand oud.
    Nu wil geen enkele Canon verdeler Van den borre en Essec deze opsturen naar Canon omdat het niet bij hun is aangekocht.
    Ik kreeg zelfs van de laatste te horen dat ze geen verdeler meer zijn.
    Gewoon belachelijk, hun probleem is dat ze niet aan die prijs kunnen!
    Weet iemand waar ik met mijn klachten terecht kan?

    Bedankt

    Killerke
    www.knfotostudio.be

  • #2
    Re: Support Canon

    bij de winkel waar je ze kocht?
    bij canon zelve?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Support Canon

      Oorspronkelijk geplaatst door killerke101 Bekijk bericht
      Mijn canon pixma pro 9000 is defect, was nog maar een maand oud.
      Nu wil geen enkele Canon verdeler Van den borre en Essec deze opsturen naar Canon omdat het niet bij hun is aangekocht.
      Ik kreeg zelfs van de laatste te horen dat ze geen verdeler meer zijn.
      Gewoon belachelijk, hun probleem is dat ze niet aan die prijs kunnen!
      Weet iemand waar ik met mijn klachten terecht kan?

      Bedankt

      Killerke
      Ik vind dit niet meer dan normaal!
      Als je gaat voor een goedkope prijs, moet je niet naar een andere (lees: duurdere) winkel gaan voor de service van een niet bij hen gekocht toestel.
      De consument verwacht nogal veel de laatste tijd vind ik.
      Allez, mijn gedacht hé .
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Support Canon

        Wat wil europese garantie dan zeggen?
        Canon geeft toch de garantie niet die firma?
        Als je met uw auto naar een andere garage gaat helpen ze u daar toch ook?
        Zelfs onder garantie?
        www.knfotostudio.be

        Comment


        • #5
          Re: Support Canon

          Oorspronkelijk geplaatst door killerke101 Bekijk bericht
          Wat wil europese garantie dan zeggen?
          Canon geeft toch de garantie niet die firma?
          Als je met uw auto naar een andere garage gaat helpen ze u daar toch ook?
          Zelfs onder garantie?
          De winkel waar u het gekocht heeft die geeft de service en garantie en kan het eventueel bij Canon verhalen.

          Kan namelijk ook zijn dat uw winkelier de hele garantie heeft afgekocht en zelf de hele service operatie doet.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Support Canon

            europese garantie wil zeggen dat je het bij een canon-servicepunt mag binnenbrengen , zoals bv in roosendaal .

            Wat je voorbeeld met je auto betreft : de meeste garages zijn concessiehouders .

            Het is normaal dat Vanden Borre dat ding niet aanneemt : die zijn geen canon servicepunt . heel eenvoudig .
            www.Klikkerdeklik.be
            Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

            Comment


            • #7
              Re: Support Canon

              Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
              europese garantie wil zeggen dat je het bij een canon-servicepunt mag binnenbrengen , zoals bv in roosendaal .

              Wat je voorbeeld met je auto betreft : de meeste garages zijn concessiehouders .

              Het is normaal dat Vanden Borre dat ding niet aanneemt : die zijn geen canon servicepunt . heel eenvoudig .

              Iemand ervaring met bovenstaand servicepunt? Zie hun website http://www.etbass.nl/crp/

              Comment


              • #8
                Re: Support Canon

                Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
                europese garantie wil zeggen dat je het bij een canon-servicepunt mag binnenbrengen
                Bij een officiële dealer mag je dit binnen brengen ... maar of er veel dit voor u willen regelen is maar de vraag.
                Als zij officiële dealer zijn, dan hebben ze ook contracten getekend met Canon ... dat ze die eens lezen.
                Ik heb ooit eens contact opgenomen met Canon voor een defect produkt en kreeg daar ook te horen dat ik het via eens-der welke officiële dealer mocht binnen brengen en dit niet specifiek de winkel van aankoop moest zijn.
                Wat doe je anders als je verhuist en 300 km verder gaat wonen? Terugkeren om iets binnen te doen?
                Last edited by VerSeg; 8 mei 2007, 16:57.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Support Canon

                  Dat zoiets durft gepost worden én dat er nog mensen dit bijtreden.... dat kan er bij mij niet in.
                  Dat je de goedkoopste winkel zoekt, kan ik best begrijpen; fotomateriaal kost veel geld en eens rondkijken kan je soms honderden Euro's schelen. Zo doe ik dat trouwens ook, want helaas groeien ze bij mij ook niet op mijn rug.
                  Maar dat je bij problemen dan verwacht dat de lokale handelaar - die nooit iets aan jou zal verdienen - plots zijn kostbare tijd moet verspillen, vind ik wel het toppunt van egoïsme.
                  Of werken jullie misschien allemaal gratis en voor niets voor wildvreemden?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Support Canon

                    Laat dit niet uitmonden is een discussie over het al dan niet egoisme van het binnenbrengen van artikelen in een winkel terwijl het er niet is gekocht. De persoon kan het beste zijn artikel terugbrengen naar de winkel waar die het heeft gekocht als de concurrenten van die winkel het artikel niet willen innemen.
                    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                    --------

                    Comment


                    • #11
                      Re: Support Canon

                      Oorspronkelijk geplaatst door U 99587 Bekijk bericht
                      Iemand ervaring met bovenstaand servicepunt? Zie hun website http://www.etbass.nl/crp/
                      ETBASS is het officiele herstelcentrum voor de BENELUX van Canon.

                      Je kan de printer ook zelf opsturen of daar gaan afzetten en dan wordt die onder garantie hersteld. Waar heb je de printer gekocht misschien? Beste is om daar naartoe te gaan...

                      Steek je licht eens op bij de Canon helpdesk?
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Support Canon

                        Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                        Maar dat je bij problemen dan verwacht dat de lokale handelaar - die nooit iets aan jou zal verdienen - plots zijn kostbare tijd moet verspillen, vind ik wel het toppunt van egoïsme.
                        Als handelaar kan je er ook op gokken dat die klant de volgende keer wel bij u koopt ... als je een goede service levert.
                        Dat de gedachtengang volledig correct is, daar ga ik mij niet over uitspreken.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Support Canon

                          als je iets koopt van Canon, ga naar de Canon site en registreer je aankoop.
                          blijft alleen het punt, dat je wel effe een Canon inleverpunt moet zoeken, staat ook op hun site trouwens(je dichtsbijzijnde).
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X