Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine panda in Planckendael

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine panda in Planckendael

    Gisteren een zalige dag voor Planckendael, en ik dacht er niet alleen zo over.
    Gelukkig was één van de panda's ietwat actief en wou hij zelfs poseren, al vermoed ik dat het was voor die man naast me met zijn lens van bijna een halve meter...

    Say cheese...


    Allez, steek uw kopke ne keer door da trappeke...

  • #2
    Re: Kleine panda in Planckendael

    De belichting maakt hier veel kapot.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Kleine panda in Planckendael

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      De belichting maakt hier veel kapot.
      Daarom dus nooit gaan als er geen wolken zijn...!
      -=- Light is the key...

      Comment


      • #4
        Re: Kleine panda in Planckendael

        Gisteren morgen tussen 10 en 12u ben ik ook daar geweest,maar het werd te druk en de Cois is dan maar naar huis gegaan.
        Maar het is zoals mijn voorgangers al zegden te veel zon en geen wolken.....al hoe wel mijn Bonobo's deze keer wel beter zijn dan anders.
        De kleine Panda was voor mij ook maar na de vijfde keer dat ik het al wat beter vond. http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=157974
        Spijtig dat we elkaar daar niet gezien hebben .
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Kleine panda in Planckendael

          Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
          Gisteren morgen tussen 10 en 12u ben ik ook daar geweest,maar het werd te druk en de Cois is dan maar naar huis gegaan.
          Maar het is zoals mijn voorgangers al zegden te veel zon en geen wolken.....al hoe wel mijn Bonobo's deze keer wel beter zijn dan anders.
          De kleine Panda was voor mij ook maar na de vijfde keer dat ik het al wat beter vond. http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=157974
          Spijtig dat we elkaar daar niet gezien hebben .
          Tja, voor mij de derde keer op mijn 43 levensjaren dat ik er ooit kom. De laatste keer was een aantal jaren geleden, en nu de eerste keer met een camera. De eerste keer is het dus gewoon zoeken. Bij de Panda's stond ik rond de middag.

          Ik was bij de tweede foto al blij dat ik iets op mijn computerscherm zag. Bij nazicht op het scherm van mijn toestel zag ik niets (blijkbaar, daarstraks was ik aan 't zoeken hoe je dit kan bijstellen, is het scherm enkel juist bij de automatische stand).
          Ik stond daar rond de middag, en dan staat de zon vlak achter de boom waar de beestjes in zitten. Jij was toevallig toch niet die kerel naast me met zijn lens van een halve meter ?

          Ik vond zelf de pozes wel leuk, en ja, ik weet dat de belichting niet optimaal is. Tja, de zon... 't Was een heerlijke dag met het gezin. Ik ga die niet laten verpesten door een slechte belichting.

          Misschien een volgende keer, 'k heb nu toch een abonnementje. En als 't bewolkt is... zal ik toch alleen mogen gaan .

          Cya

          Comment


          • #6
            Re: Kleine panda in Planckendael

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Ik stond daar rond de middag, en dan staat de zon vlak achter de boom waar de beestjes in zitten. Jij was toevallig toch niet die kerel naast me met zijn lens van een halve meter ?

            Ik vond zelf de pozes wel leuk, en ja, ik weet dat de belichting niet optimaal is. Tja, de zon... 't Was een heerlijke dag met het gezin. Ik ga die niet laten verpesten door een slechte belichting.

            Misschien een volgende keer, 'k heb nu toch een abonnementje. En als 't bewolkt is... zal ik toch alleen mogen gaan .

            Cya
            Daar ben ik die dag niet blijven staan en mijn lens is bijna 20 cm korter.

            De pose en compo zijn voor mij ook OK ,maar met zo'n weer scherpe foto's maken met de juiste belichting dat kan ik ook niet zenne.
            Last edited by Cois; 1 mei 2007, 22:37.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment

            Working...
            X