Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen idee welk bloemetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen idee welk bloemetje

    Getrokken in de Koninklijke Serres. En ik weet dat'k een risico neem om hem in showcase te zetten Maar ik heb m'n Sony Alpha pas sinds vrijdag, en nog nooit een DSLR gehad, dus ik ben er toch wel stiekem trots op

    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

  • #2
    Re: Geen idee welk bloemetje

    Bloemen zijn wel goed maar achtergrond....0/10 maar dat zal je zelf wel gezien hebben hé.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Geen idee welk bloemetje

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Bloemen zijn wel goed maar achtergrond....0/10 maar dat zal je zelf wel gezien hebben hé.
      Yep, die achtergrond is veel te druk.

      Je hebt een fuchsia gefotografeerd.
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Geen idee welk bloemetje

        De achtergrond stoort mij niet, maar goed... Deze is allicht beter, qua achtergrond? Dat groen in de hoek weet'k zelf niet weg te krijgen, ben geen photoshop/GIMP-behendige.

        Mijn foto's en fractals
        Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

        Comment


        • #5
          Re: Geen idee welk bloemetje

          Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
          De achtergrond stoort mij niet, maar goed... Deze is allicht beter, qua achtergrond? Dat groen in de hoek weet'k zelf niet weg te krijgen, ben geen photoshop/GIMP-behendige.
          Da's nu toch simpel weg te clonen, zeker met zo'n egaal blauwe achtergrond :




          Ik heb tegelijk de donkere fuchsias ook een beetje opgelicht.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Geen idee welk bloemetje

            Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
            Ik heb tegelijk de donkere fuchsias ook een beetje opgelicht.
            Het wegklonen vind ik hier gepast , maar de oorspronkelijke kleuren vond ik toch beter - lees warmer. Dit is mijn eigen smaak natuurlijk kan je gerust mee oneens zijn...

            Comment


            • #7
              Re: Geen idee welk bloemetje

              Oorspronkelijk geplaatst door peter newbie Bekijk bericht
              Het wegklonen vind ik hier gepast , maar de oorspronkelijke kleuren vond ik toch beter - lees warmer. Dit is mijn eigen smaak natuurlijk kan je gerust mee oneens zijn...
              Ben hier toch ook wel mee akkoord, er ligt (op mijn scherm althans) nu een lichte witte waas over... Maar merci voor het "klonen", 'k ga dat zelf ook es moeten leren in GIMP
              Mijn foto's en fractals
              Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

              Comment

              Working...
              X