Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imagetank of Xdrive

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Imagetank of Xdrive

    Ik ben van plan mijn Imagetank weg te doen omdat ik niet langer kan leven met de usb1.1 aansluiting. Vooral wanneer je meestal in RAW fotografeert spreek je vlug over enkele honderden Megabytes, en dat duurt me net iets te lang om over te zetten. Zijn er mensen die zowel de Imagetank als de Xdrive 2 in gebruik hebben en die me kunnen vertellen of het zinvol is de Xdrive 2 te bestellen of raden jullie me dit af omwille van diverse redenen zoals bv. kwaliteit. stevigheid van het toestel, snelheid van overzetten (zowel van CF naar HD als van HD naar PC),... Ik heb de Imagetank nu bijna een jaar en ben er altijd heel tevreden over geweest, behalve dan de 'relatief'lage transfersnelheid.
    BD0055BE of te wel Krisv5
    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

  • #2
    Heb je al een koper voor je imagetank? Heb op zich wel interesse. Kan je me eens je vraagprijs laten weten?
    http://www.arnesmeets.tk

    Comment


    • #3
      heb net de digital dataplayer van Pin ontvangen .. USB2, kan ook als USB2 cardreader gebruikt worden, als MPG3 player, als presentatietoestel: slideshow met MPG3 muziekbegeleiding, MPG, MPG2 en MPG4 filmpjes afspelen, recht op je TV (zonder PC)

      de CF-backup toets is voor ons wel de belangrijkste, en nadien kan je via het LCD scherm zien of de foto's wel degelijk goed zijn overgezet

      compact, snel, handig, polyvalent en toch nog betaalbaar
      een backup van 256 MB duurt ongeveer 2 minuten .. heel aanvaardbaar!

      als je de digital dataplayer koppelt aan een PC met USB1, dan heb je toch de maximale doorvoersnelheid (12MBit/seconde) wat te vergelijken is met een draadloos netwerk, of met een 10Mbit LAN

      te gebruiken vanaf W98se

      Comment


      • #4
        Welk type is dat en hoe heet het? Wat is de richtprijs van zo'n apparaat?
        Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

        Comment

        Working...
        X