Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

    Deze foto is een van een serietje, (die ik niet online heb staan) waarin drie lammetjes werden geboren, maar waarvan er een het niet haalde omdat het vlies om het nekje zat. Moeder schaap probeert 't nog wel, maar het kleintje gaf geen teken van leven meer.

    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

  • #2
    Re: Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

    hm met het verhaal erbij ist wel een prachtig shot vind ik, mss nog iets scherper maar da's nu echt ne vertellende foto!

    kei erg van het kleine schaapje ;( de rest vd comment laat ik over aan de experten hier;-)

    groetjes!
    Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

    Comment


    • #3
      Re: Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

      't onscherpe komt helaas doordat ik door de autoruit heen getrokken heb, i.p.v. uitstappen. Dit is ook niet voor het 'mooi', maar voor het verhaal...
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #4
        Re: Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

        en waaom niet uitstappen en het beestje bevrijden ipv het vast te leggen
        One life, live it!
        vernieuwde site: natuurbeeld

        Comment


        • #5
          Re: Pril geluk en verdriet (Schokkend?)

          Haag en sloot als hindernis, plus dat de boer zelf op het veld ook al rondliep.
          Maar ik ga mij verder niet verdedigen, ik registreerde, meer niet.
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment

          Working...
          X