Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iedereen geniet van het goeie weer!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iedereen geniet van het goeie weer!









    hopelijk bevallen ze jullie ook!
    Last edited by teske21; 2 mei 2007, 20:48.
    Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

  • #2
    Re: iedereen geniet van het goeie weer!

    oeps......denk tikkie te veel foto's..........gauw een paar weg doen. vindt de tweede het beste, al zie ik een zwart vlekje bij het paard, zou ik ff weg doen, zat al op mijn scherm te vegen. ook de schrikdraad trekt mijn aandacht, als ook de billen van het andere paard. ik vindt de rest te centraal staan.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: iedereen geniet van het goeie weer!

      Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
      oeps......denk tikkie te veel foto's..........gauw een paar weg doen. vindt de tweede het beste, al zie ik een zwart vlekje bij het paard, zou ik ff weg doen, zat al op mijn scherm te vegen. ook de schrikdraad trekt mijn aandacht, als ook de billen van het andere paard. ik vindt de rest te centraal staan.
      hoop dat 3 nog wel mag ;-)) De 2e is idd met een "vlekje" namelijk een vliegje;-) heb het dan ook allemaal wat proberen te camoufleren;-) Ik geef het eerlijk toe die bomen zijn een pest met zulke dingen om te wijzigen Spijtig dat ik dat niet meer in zoom kon zetten;-) thx for the advice!!
      Last edited by teske21; 29 april 2007, 22:59.
      Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

      Comment

      Working...
      X