Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D80

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D80

    Hallo,iemand ervaring met een D80?
    Ik zou hem binnenkort willen aanschaffen (met kitlens 18-135)maar ik verzuip een beetje in tegenstrijdige info..
    Grtz

  • #2
    Re: D80

    Op jouw bericht kan ik niet echt antwoorden, je vraag is nogal 'vaag'

    Als je meer wil weten over de D80 kan je misschien best een dagje uittrekken en de zoekfunctie gebruiken hier op het forum, alsook de zoekfunctie in google. Als je specifieke vragen hebt die je niet kan terugvinden kan je ze altijd stellen maar je vraag is nogal open momenteel.

    Ja, ik heb een D80 en ik heb er alleen maar goede ervaringen mee. Welke tegenstrijdige info bedoel je ? Heb je al eens nagedacht waarvoor je dit toestel wil gebruiken, wat is je doel van aanschaf ? Je zal dan direct weten of het toestel geschikt is voor jou of niet.

    Succes met de aanschaf ! Plezier verzekerd

    Comment


    • #3
      Re: D80

      Dank voor de info, ik heb nu sony DSC P8(4jaar oud) en heb problemen om foto's te nemen in donkerder omgevingen vb binnen, ik ondervind ook dat de 'shutter lag' langer word, ofwel werkt de autofocus nie goe meer.
      Ik weet dit is een klein consumententoestelletje,maar ik experimenteer graag een beetje en daarom zou ik graag de D80 kopen:
      betere foto's nemen,werken met sluitertijden vb bliksem, foto's van onze katjes enz.Het is zeker nie de bedoeling om als fotograaf te gaan werken.
      En de personen van een winkel in Brugge vertelden dat het een zeer goed toestel is.Maar ik heb op dit forum gelezen dat sommige gebruikers problemen hebben om normale scherpe foto's te nemen,of dat hun foto's achteraf nog dienen bewerkt te worden met fotoshop..
      Is dit toestel dan te moeilijk in gebruik of heb ik commentaar gelezen van 'die hardfotografen'???

      Comment


      • #4
        Re: D80

        Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
        Maar ik heb op dit forum gelezen dat sommige gebruikers problemen hebben om normale scherpe foto's te nemen,of dat hun foto's achteraf nog dienen bewerkt te worden met fotoshop..
        Is dit toestel dan te moeilijk in gebruik of heb ik commentaar gelezen van 'die hardfotografen'???
        Vergis je niet, een foto met een DSLR wordt meestal wel een beetje bewerkt achteraf, je kan natuurlijk ook direct in jpg-formaat foto's maken en dan gebeurt een groot deel van de bewerking al IN de camera. Maar ik verzeker je, al doende leer je . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: D80

          misschien ook eens naar de d40 kijken. Die is een stuk goedkoper en kleiner(heeft geen motor aan boord maar als je geen oudere lenzen bezit maakt dit niet veel uit) en ben er volop over aan het lezen en het lijkt dat de foto's die eruit komen erg weinig nabewerking nodig hebben...
          kijk ook eens naar hier: http://www.kenrockwell.com/nikon/d40...erformance.htm

          Comment

          Working...
          X