Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battery Pack voor Coolpix 5700

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Battery Pack voor Coolpix 5700

    Beste BD-vrienden, Jullie zien, ik ben vandaag nogal actief op het forum. Nog een vraagje dus. Heeft iemand ervaring met het MB-E5700 Battery Pack van Nikon voor de gelijknamige Coolpix? Geeft dit veel meer autonomie? Is het interessant te vinden via het net.Dank bij voorbaat, Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Hi Pol
    Ik heb er hier eentje steken op mijn 5700.

    De battery-pack gekocht bij Grobbet in Antwerpen
    Batterijsetjes in de Makro gekocht.
    4 X 1800 en 12 X 2000 (GP)
    die van 2000 voor de camera en de 1800'ers gaan in de flitser.

    voordelen zijn:

    Stabiliteit bij het hanteren van het toestel is een stuk beter geworden.
    Zoom en ontspanknop op de grip zijn leuk meegenomen (maar hoeven niet echt voor mij.)
    atonomie: weet ik feitelijk niet,nog nooit zonder power gevallen. Ik heb gisteren en vandaag een 120 tal fotos genomen ( 50 % met interne flits ) en de batterijen duiden nog steeds full load.

    nadelen:

    vroeger liet ik steeds het klikvoetje van het statief aan de camera vastzitten, wegens plaatsgebrek in mijn tas is dit nu moeilijk.

    Ik heb de indruk dat deze batterijen veel gevoeliger zijn bij hevige koude, dan de bijgeleverde

    Sommige batterijen ( o.a. GP ) zijn iets te kort om goed kontakt te maken. Met een heel fijne schroevendraaier de kontakten iets verbuigen verhelpt dit probleem

    Als je nog vragen hebt, vuur maar af

    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Bedankt Jo voor de inlichtingen.Vind persoonlijk dat de originele Nikon batterijen zo vlug leeg lopen, daarom deze overweging. Als het toestel daardoor dan nog beter in de hand ligt is dit mooi meegenomen. Heb al enkele interessante prijzen gevonden via het net.Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Graag wat inlichtingen over die prijzen aub. Ik denk er ook aan om 1tje aan te schaffen... (alhoewel ik de prijs niet echt meevallen vind)
        Nikon CP5700

        Comment


        • #5
          <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">hier is er eentje http://www.bugeyedigital.com/product_index/index001-camera_acc-nikon.html of http://www.technikdirekt.de/main/page.xp. Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment

          Working...
          X