Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D50 Body + analoog lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D50 Body + analoog lens

    Dag allemaal,

    Ik ben nog nieuw in de fotografie. Ik heb sinds kort een D50 gekocht (erg tevreden over) en mijn paps heeft nog een analoge nikon lens over.
    Specs weet ik zo snel even niet. Lens past op de body en foto's maken doet hij ook. Alleen terugzien gaat niet, is dat normaal of zitten er bepaalde functies op, zodat ik het wel kan zien?

    Nikon D50, AF-S Nikkor 18-55mm 1:3.5.6G ED, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED, Marumi 52mm UV Haze

  • #2
    Re: D50 Body + analoog lens

    .............
    Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 16:06.

    Comment


    • #3
      Re: D50 Body + analoog lens

      Het bekijken van een foto op het LCD-scherm heeft niets met het type lens te maken, maar wellicht wel met de instellingen van het toestel. Raadpleeg de handleiding.

      In de handleiding van de D50 vind je eveneens een overzicht van welke type lenzen gebruikt kunnen worden, en welke mogelijkheden (autofocus, lichtmeting, ...) je dan hebt.

      Gr's, Wim
      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

      Comment


      • #4
        Re: D50 Body + analoog lens

        Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
        Het bekijken van een foto op het LCD-scherm heeft niets met het type lens te maken, maar wellicht wel met de instellingen van het toestel. Raadpleeg de handleiding.

        In de handleiding van de D50 vind je eveneens een overzicht van welke type lenzen gebruikt kunnen worden, en welke mogelijkheden (autofocus, lichtmeting, ...) je dan hebt.

        Gr's, Wim
        Klopt. Ik heb de instellingen gewijzigd en ik kan ze gelukkig weer zien
        Tnx voor de info

        Nikon D50, AF-S Nikkor 18-55mm 1:3.5.6G ED, AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED, Marumi 52mm UV Haze

        Comment

        Working...
        X