Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mieren in silhouet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mieren in silhouet

    Toelichting bij de gekozen belichting: wat donker gemaakt met de nadruk op het tonen van de mieren in silhouet.



    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: mieren in silhouet

    Knap
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: mieren in silhouet

      Mooie foto

      Zouden de mieren er niet meer 'uitspringen' als de blauwe achtrgrond iets lichter zou zijn ?
      born to lose, live to win

      Comment


      • #4
        Re: mieren in silhouet

        heel mooi gedaan, beestjes hadden wel effe scherper gemogen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: mieren in silhouet

          Een specialleke en mooi.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: mieren in silhouet

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            heel mooi gedaan, beestjes hadden wel effe scherper gemogen.
            grt,bouk.
            't ja die scherpte hé Bouk, ik begrijp het ook niet hoor, heb al vanalles geprobeerd AF/MF blijkbaar zal het aan mij liggen zeker, alhoewel deze toch wel goed te noemen is dacht ik, die beestjes zitten nu ook niet stil hé, dus dat maakt hen niet bepaald de ideale fotomodellen hé....


            Oorspronkelijk geplaatst door c.o.e.l.a.c.a.n.t.h. Bekijk bericht
            Mooie foto

            Zouden de mieren er niet meer 'uitspringen' als de blauwe achtrgrond iets lichter zou zijn ?

            Dat zou wel eens kunnen, ik zou het eens moeten uitproberen, maar voorlopig is mijn kennis van PS nog wat beperkt om dit te doen, en daarbij de uitleg om het te doen is in het nederlands maar ik werk met de engelse versie van PS, dus al die termen nog een keer erbij, maar ik leer nog dagelijks bij...

            mvg,
            Last edited by Henk_01; 28 april 2007, 19:18.
            2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

            Comment

            Working...
            X