Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

    Ik heb 'm destijds voor mijn neus weg verkocht zien worden door Macroshopper.Ik speel nog altijd met het idee 'm aan te schaffen.De combinatie Kenko tussenzetringen/18-200 werkt niet altijd handig en geeft ook geen 1:1.
    Zijn er hier mensen die de Sigma 150mm Macro hebben en er mooie resultaten mee halen?


    Walter
    D850

  • #2
    Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

    Ik gebruik zelf een Sigma 150mm f2,8 macro, en die is heel goed .

    De foto's van vlinders en libellen die ik hier vlakbij in de spiegeltent tentoon stel (vanaf 11 mei) zijn allemaal gemaakt met die lens .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

      Toplens.

      op mijn site zijn er fotos te zien die ik ermee maakte.

      Gr kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Zijn er hier mensen die de Sigma 150mm Macro hebben en er mooie resultaten mee halen?


        Walter

        IKKE IKKE

        Prachtig ding

        http://www.pbase.com/lauwers_kurt/recent_werk

        Comment


        • #5
          Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

          Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
          en schoon fotos ook da je der mee trekt

          Comment


          • #6
            Bedankt voor de reacties,

            als ik in staat zal zijn foto's te maken met de sigma 150mm die half zo mooi als die van jullie,zal ik al blij zijn.
            @ Kurt Lauwers:die Heliophilus Pendulus op pagina 1 springt er echt uit.Een fotogeniek diertje van zichzelf,maar hier is het geheel,samen met de achtergrondkleuren echt prachtig.Mooi ook die rossse mier,in wiens glimmende achterlijf je blijkbaar zelf weerkaatst bent.
            Ook de anderen hun foto's hebben mij zeer kunnen bekoren.
            Ik denk dat ik eens wat prijsvergelijkend onderzoek ga doen






            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Ik heb 'm destijds voor mijn neus weg verkocht zien worden door Macroshopper.Ik speel nog altijd met het idee 'm aan te schaffen.De combinatie Kenko tussenzetringen/18-200 werkt niet altijd handig en geeft ook geen 1:1.
              Zijn er hier mensen die de Sigma 150mm Macro hebben en er mooie resultaten mee halen?


              Walter
              Op de website van Sigma-Benelux.nl kunt u zien welke zaken in uw omgeving deze lens op voorraad hebben. Neem uw toestel mee en test de lens daar ter plaatste. De betere zaken hebben van deze lens een testexemplaar liggen.

              Maar opgepast, deze lens bevat een gevaarlijk virus, de meesten kunnen geen afscheid nemen van deze lens.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Re: Wat zijn hier de ervaringen met de 150mmSigma?

                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                Op de website van Sigma-Benelux.nl kunt u zien welke zaken in uw omgeving deze lens op voorraad hebben. Neem uw toestel mee en test de lens daar ter plaatste. De betere zaken hebben van deze lens een testexemplaar liggen.

                Maar opgepast, deze lens bevat een gevaarlijk virus, de meesten kunnen geen afscheid nemen van deze lens.
                Zo is het idd.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment

                Working...
                X