Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken reeks foto's op lichte karton

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdrukken reeks foto's op lichte karton

    Beste,

    Het secretaresje op mijn werk zit met een prangende vraag...
    Binnenkort staan de "communie-sessies" weer voor de deur. Daarvoor wil ze een mini-fotoreportage (een 5-tal foto's) afgedrukt hebben op een in een accordeon geplooid fotopapier.
    Afmetingen : 420x84 mm. (de 420 in 5 geplooid, zodat je iets van een 84x84 bekomt na plooien).

    Bestaan er afdrukcentra waar je zoiets kan bekomen, en waar bij voorkeur ook de plooi-lijnen ingeperst worden ?
    De oplage is iets van een 50 stuks. Afdrukken op A3 fotopapier lijkt me redelijk duur te worden...
    Groeten,

    Polleke

  • #2
    Re: Afdrukken reeks foto's op lichte karton

    Ik heb mijn communiekaartje laten drukken bij een drukker (digitale print).
    Die waren ook gesneden. Plooien zal dan ook wel kunnen zeker?

    Dat heb ik trouwens ooit gedaan bij het geboortekaartje van onze andere zoon. De vouwlijn was daarbij aanwezig.

    Wat ik meestal wel vergeet is dat voor print de foto in CMYK, 300 DPI met een overloop van een 3-5 mm moet zijn
    Heb ik de foto klaar, moet ik beginnen met de nabewerking voor print
    Moet ik volgende keer wel even eerder aan denken. Maar het resultaat is tot nu toe al schitterend geweest, zowel voor het geboortekaartje als voor het communiekaartje. Ik ga dat nog doen, zeker weten!

    Greetz,
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

    Comment


    • #3
      Re: Afdrukken reeks foto's op lichte karton

      Peeke,

      In ieder geval bedankt voor het antwoord...
      Is er ook iemand die wat "betrouwbare" drukkers kan voorschotelen. Bij voorkeur in de streek van Waregem ???
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Afdrukken reeks foto's op lichte karton

        Kijk eens naar de website van extrafilm: 'Hi Five' is een extra lange kaart meet 5 foto's. Is dit wat je zoekt?
        http://www.extrafilm.be/info/float.asp?info=33

        Comment


        • #5
          Re: Afdrukken reeks foto's op lichte karton

          Dat is het inderdaad. Wel niet echt goedkoop (maar je kan niet alles hebben hé).
          Groeten,

          Polleke

          Comment

          Working...
          X