Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smaragdlibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Smaragdlibel






    Groetjes,
    Adriaan.
    :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

  • #2
    Re: Smaragdlibel

    Een schoontje
    Hier nog niet gezien, meen ik...
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • #3
      Re: Smaragdlibel

      Ze horen begin mei uit te vliegen. Had het even gezocht op internet. Misschien waren ze er wat eerder door het mooie weer.
      :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

      Comment


      • #4
        Re: Smaragdlibel

        twee mooie

        Comment


        • #5
          Re: Smaragdlibel

          Ook nog niet gezien,nr1 heeft m'n voorkeur.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Smaragdlibel

            Xar, mooie opnames hoor van een toch niet te alledaags beestje. Mooi scherp waar het moet voor een toch redelijk reflecterend beestje (waarop m.i. de autofocus van je toestel niet erg happig is...). De zachte DOF-achtergrond heeft hier ook zeker een mooie meerwaarde.

            Heb hem zelf nog niet gezien en kunnen fotograferen maar hoop daar in de toekomst iets te kunnen aan wijzigen.

            Met de libellen werkgroep Vlaanderen proberen we de odonata te inventariseren en kijken ook de fenologie na (eerste en laatste moment van verschijning ) en er worden met het goede weer van dit jaar enorm veel records gebroken.

            Kijk maar op http://groups.google.com/group/Libel...Vlaanderen/web

            Als je wil zou ik je dan ook vriendelijk willen vragen om deze observatie te melden dan kunnen we dat ook opnemen. Trouwens ook andere libellen en juffer waarnemenigen zijn steeds welkom !
            Nature close - up :
            http://intruigingnature.photodeck.com//

            Comment


            • #7
              Re: Smaragdlibel

              Dit beestje heb ik in Drenthe (Nederland) waargenomen, geldt dat ook, aangezien de website Vlaanderen betreft.
              :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

              Comment


              • #8
                Re: Smaragdlibel

                ik ga voor de eerste.... qua compo kijkt hij voor mij iets prettiger....

                goed gedaan..

                Comment


                • #9
                  Re: Smaragdlibel

                  Hoi Xar, inderdaad wij noteren alleen Belgische observaties ... sorry. Maar er
                  zijn ook dergelijke verenigingen in Nederland (alleen ken ik ze niet )
                  Nature close - up :
                  http://intruigingnature.photodeck.com//

                  Comment


                  • #10
                    Re: Smaragdlibel

                    zeer mooi. De eerste heeft mijn voorkeur
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Smaragdlibel

                      Knappe opname van eentje die ik nog niet ben tegengekomen
                      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                      Comment

                      Working...
                      X