Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100 mm macro Yashica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 100 mm macro Yashica

    Iemand misschien bekend met de volgende lens ?



    EDIT Franciskine : foto achter link gezet wegens schending copyright - niet zelf gemaakte foto.
    Last edited by Franciskine; 23 april 2007, 19:47.
    Er zijn geen domme vragen , alleen domme antwoorden .

  • #2
    Re: 100 mm macro Yashica

    Nee. Vanwaar de vraag?
    Ga je deze aanschaffen? Tweedehands?

    Comment


    • #3
      Re: 100 mm macro Yashica




      Het lijkt me wel makkelijk dat je meteen een ring flitser in je objectief ingebouwd hebt , ik had deze lens nog nergens gezien , vandaar de vraag of deze lens bij iemand bekend was .

      EDIT Franciskine : foto achter link gezet wegens schending copyright - niet zelf gemaakte foto.
      Last edited by Franciskine; 23 april 2007, 19:48. Reden: foto bij geplaatst
      Er zijn geen domme vragen , alleen domme antwoorden .

      Comment


      • #4
        Re: 100 mm macro Yashica

        Oorspronkelijk geplaatst door peter-holland Bekijk bericht
        http://i19.tinypic.com/46xvdoy.jpg


        Het lijkt me wel makkelijk dat je meteen een ring flitser in je objectief ingebouwd hebt , ik had deze lens nog nergens gezien , vandaar de vraag of deze lens bij iemand bekend was .

        EDIT Franciskine : foto achter link gezet wegens schending copyright - niet zelf gemaakte foto.
        Is hier al aan bod geweest. Zoek tandarts or "dental lens".
        Gewoonlijk zijn die dingen duur, als de batterij unit er bij zit.

        Paul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: 100 mm macro Yashica

          Waar het mij om gaat , is dit een kwalitatief goede lens , of is deze niet geschikt om er macro foto's van bvb een bloem of insect van te maken .
          En heeft iemand ervaring met deze lens ?
          Er zijn geen domme vragen , alleen domme antwoorden .

          Comment


          • #6
            Re: 100 mm macro Yashica

            Oorspronkelijk geplaatst door peter-holland Bekijk bericht
            Waar het mij om gaat , is dit een kwalitatief goede lens , of is deze niet geschikt om er macro foto's van bvb een bloem of insect van te maken .
            En heeft iemand ervaring met deze lens ?
            Hi,

            Ik durf wedden dat niemand op BD deze lens bezit, tenzij een tandarts uit de jaren 70 of zo, of diens erfgenaam.

            Ik vermoed dat het om een Yashica dental eye gaat, en die combinatie is nu aan de mark III versie toe.

            Je kan alleen vermoeden dat het een goede lens is want als het moest dienen om tandbeelden te maken, kan het toch niet al te onscherp geweest zijn.

            Als de flits niet meer werkt, zou ik snel een andere 100mm macro zoeken. er zijn en vele uitstekende tussen de 100 en 200 euro. En niet van Yashica.

            Paul
            DPaul - A.FIAP
            D810, nikkors and other stuff

            Comment

            Working...
            X