Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bellis Perennis L.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bellis Perennis L.

    .... ofwel madeliefje. Graag jullie mening.



    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: Bellis Perennis L.

    niet scherp en staat er maar half op.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bellis Perennis L.

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      niet scherp en staat er maar half op.
      grt,bouk.
      Was net de bedoeling om hem uit het midden weg te hebben om commentaar als "staat te centraal" te vermijden, dus dat is blijkbaar ook geen goed idee dus. Wat scherpte betreft, niet alles hoeft even scherp te zijn om toch een sfeervolle foto te hebben.

      mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: Bellis Perennis L.

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
        Was net de bedoeling om hem uit het midden weg te hebben om commentaar als "staat te centraal" te vermijden, dus dat is blijkbaar ook geen goed idee dus. Wat scherpte betreft, niet alles hoeft even scherp te zijn om toch een sfeervolle foto te hebben.

        mvg,
        je hebt gelijk, maar slechts een enkel blaadje rechtsonder is wel erg weinig vind ik.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bellis Perennis L.

          Compo is dik in orde imo

          Mss de volgende maal een iets properder bloem uitzoeken.
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: Bellis Perennis L.

            Voor je 5de,gepost bij macro,is dat zeker niet slecht.Doorgaan,het seizoen is nog maar net begonnen.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Bellis Perennis L.

              Ik had het bloemhoofdje graag ook wat scherper gezien, maar het is zeker geen slechte foto.

              PS: nog een kleine opmerking. Het is Bellis perennis (en de L. schrijft men er vooral in wetenschappelijke artikels bij). Geslachtsnamen worden met een hoofdletter geschreven, soortnamen met een kleine letter.

              Jorgen
              Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

              Comment


              • #8
                Re: Bellis Perennis L.

                Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                Compo is dik in orde imo

                Mss de volgende maal een iets properder bloem uitzoeken.
                't ja, nog zo'n detailke Ludo, mag ik zo vrij zijn daar even op te antwoorden, ik kon natuurlijk een ander gezocht hebben, want er waren er honderden misschien wel duizenden op die plaats waar ik ben geweest, maar deze bevond zich tussen de struiken ietwat verscholen met een ietsiepietsie zon erbij, komt daarbij dat insecten komen en gaan op deze bloempjes en wat sporen achterlaten, onvermijdelijk. 2de mogelijkheid, ik kon alles ge-PS't hebben, maar dan stel ik mij de vraag of het hier gaat om de kunst om nog te fotograferen of de kunst om te PS'en...
                Misschien moet ik volgende keer wat sensor swabs en wat reinigingsvloeistof meedoen om de bloempjes wat te kuisen...

                just my 2cents...

                mvg,
                2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                Comment


                • #9
                  Re: Bellis Perennis L.

                  Hallo,

                  vooral blijven proberen, dat doe ik ook... Dit is zeker geen slechte foto, naar mijn bescheiden mening.

                  Comment

                  Working...
                  X