Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn kat,Tiger!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn kat,Tiger!!!

    Hier enkele van de (volgens mij) best gelukte foto's van mijn kat Tiger.
    Deze zijn genomen met een Canon PowerShot A60.

    1.


    2.


    3.


    Alle commentaar EN tips zijn welkom!!!
    Last edited by layla; 22 april 2007, 11:52.

  • #2
    Re: Mijn kat,Tiger!!!

    Hoi layla,

    Gezien de mogelijkheden van je toestel (2Mpix), vallen de foto's nog best mee.
    Wat de foto's betreft... Voor alle drie : Probeer meer in te zoomen en maak de foto's iets ruimer. Tiger zit telkens gevangen in de foto's.
    1. De scherpste van de drie en goed scherp gesteld op de ogen, maar... de achtergrond verzorgen, zeker met een compactcamera, waar je niet kan spelen met scherptediepte. De vuilbak moest sowieso ff aan de kant.
    2. De koddigste van de drie, en de beste m.i. als je het jezelf niet zo moeilijk had gemaakt met de lichtinval : Zon en schaduw en zwart en wit in één foto, wat maakt dat je soms te weinig ziet van zijn zwarte pels en ook van de witte pels. Dus je krijgt zwarte en witte vlekken.
    3. De beste van de drie, wat de invulling van de pels betreft, omdat daar net de schaduwen op het wit vallen en de zon op het zwart. Hij zou echter mooier geweest zijn met een lager camerastandpunt.

    Tot daar de commentaar van de beginnende amateur...

    Mvg

    Comment


    • #3
      Re: Mijn kat,Tiger!!!

      Volg de raadgevingen van voorganger maar.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn kat,Tiger!!!

        Ja,ik heb deze foto's eigenlijk wel bijgesneden en verkleind,zal morgen de originele erop zetten. Te veel inzomen doe ik niet want dan zitten er spikkels in en is het één wazige boel. Wat die vuilbak betreft,daar heb ik niet aan gedacht,ik heb die foto' heel snel genomen,want hij blijft niet zo heel lang stilzitten.

        Comment

        Working...
        X