Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haan

    Niks speciaal op zich maar omdat er hier net een topic gestart is over hoe natuurfoto's te maken vond ik het wel eens leuk eentje van deze namiddag te posten. Deze had ik zien lopen aan de rand van een bosje in halfhoge struiken, op zoek naar eten. Door uit zijn zicht rond hem te trekken en de dekking waar hij uitkwam te gebruiken voor mezelf kon ik mooi achter hem uitkomen op ongeveer een meter of tien. Kon hem rustig blijven bekijken en pas als ik mij omdraaide om weg te gaan viel zijne frank en liep hem weg.
    Brandpuntsafstand 360mm, 't moet niet altijd op 600 mm zijn.

    fotosite

  • #2
    Re: Haan

    mooi beeld van een fazant
    ~ Canon + weinig glaswerk

    WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

    Comment


    • #3
      Re: Haan

      Natuur puur!...

      Comment


      • #4
        Re: Haan

        Prachtig de kleuren van de fazant weergegeven

        Comment


        • #5
          Re: Haan

          Heel mooie kleuren en natuurkijk weergegeven.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Haan

            Heel mooie natuurfoto.

            Comment


            • #7
              Re: Haan

              Voila, zo moet dat.

              Maar ik denk toch dikwijls van "als de mensen mij moesten bezig zien"
              Groetjes
              ----JO

              Comment


              • #8
                Re: Haan

                Mij zegt deze foto persoonlijk niet zoveel.
                Veel te drukke achtergrond en daardoor onrustig bokeh
                Nikon D300
                Tokina 11-16 f/2.8 ; Sigma 18-50 f/2.8 ; Nikkor 35 f/1.8 ; Nikkor 50 f/1.8 ; Sigma 70-200 f/2.8 ; Sigma TC2.0 ; Nikon SB600

                Comment


                • #9
                  Re: Haan

                  Oorspronkelijk geplaatst door DaRule Bekijk bericht
                  Mij zegt deze foto persoonlijk niet zoveel.
                  Veel te drukke achtergrond en daardoor onrustig bokeh
                  Natuurfotografie is dus duidelijk niet aan u besteed

                  Als je er niet meer van afweet, dan zou je u beter onthouden van dwaze commentaar want dergelijke opmerkingen irriteren mensen die er wél wat vanaf weten en die waarderen hoe moeilijk échte natuurfotografie wel is!...
                  Last edited by LucD; 21 april 2007, 21:27.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haan

                    Maak je niet druk Luc, 't is waarschijnlijk niet slecht bedoeld.
                    @ Da Rule : zoals ik zelf al zei niks speciaal deze foto, tenminste toch niet als foto'. Om hem te maken dat is dan weer een ander paar mouwen, moet je eerst zien dat je achter die fazant komt natuurlijk
                    't Is gewoon een illustratie dat je geen honderden mm's nodig hebt om een vogel in de vrije natuur vast te leggen, als je weet waarmee je bezig bent. 't Sluit gewoon aan bij een ander topic dat hier loopt.
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Haan

                      kleuren zijn erg mooi, maar aangezien dit showcase is, kan ik het comment van DaRule wel begrijpen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Haan

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        kleuren zijn erg mooi, maar aangezien dit showcase is, kan ik het comment van DaRule wel begrijpen.
                        grt,bouk.
                        In kan toch niet goed meer volgen hoor.
                        Deze week worden er in een technische discussie foto's gepost om een standpunt te illustreren en die vliegen van de mod van dienst naar showcase om ze bij die discussie niet thuishoren.
                        Goed bij de les geweest, ik post dus mijne foto in showcase, zo slecht vind ik hem ten andere ook weer niet, en nu hoort die hier ook niet thuis ?
                        Voor mijn part zet ge hem in fotodiscussie of gooit ge hem er af, constructief meewerken aan een forum met de loep op de regeltjes is aan mij niet besteed.
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: Haan

                          Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                          In kan toch niet goed meer volgen hoor.
                          Deze week worden er in een technische discussie foto's gepost om een standpunt te illustreren en die vliegen van de mod van dienst naar showcase om ze bij die discussie niet thuishoren.
                          Goed bij de les geweest, ik post dus mijne foto in showcase, zo slecht vind ik hem ten andere ook weer niet, en nu hoort die hier ook niet thuis ?
                          Voor mijn part zet ge hem in fotodiscussie of gooit ge hem er af, constructief meewerken aan een forum met de loep op de regeltjes is aan mij niet besteed.
                          persoonlijk vind ik deze foto thuishoren waar de fotograaf hem wil,
                          in dit geval mag hij hier best staan,hele mooie kleuren,puur een natuurfoto de beschrijving hoe deze is gemaakt ,de details van de fazant zijn mooi en scherp,
                          ik zie niet in wat het probleem zou zijn

                          Comment


                          • #14
                            Re: Haan

                            Wat voor zever is da nu weer!

                            Sommige criticasters hebben in "showcase" al veel meer rommel geplaatst ofwel hebben ze nog helemaal niets gepost of bewezen!

                            Maak dan een aparte topic "Natuurfoto's" buiten showcase en diegenen die het niet interssant vinden, blijven er dan gewoon weg en houden hun commentaar voor zich.
                            Wij bemoeien ons toch ook niet in topics die wij irrelevant vinden.

                            Dat diegenen die hier zoveel praat hebben eens tonen wat zij kunnen! Dan pas hebben ze recht van spreken!

                            Ik begin het hier terug stilaan op mijn heupen te krijgen...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Haan

                              kort en goed: ik ben er tot nu toe niet in geslaagd,ondanks al mijn verwoede pogingen, oftewel is mijn onderwerp niet scherp, of te klein weergeven op de foto..hoedje af voor Elsan! 'k ben altijd zeer benieuwd als ik de naam Elsan zie opduiken,laat ze maar komen!
                              mvg,jacky
                              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                              Grtjs, Jacky

                              Comment

                              Working...
                              X