Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plaatsen foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • plaatsen foto

    Ik heb nu foto's in discussie geplaatst.

    Mag ik ook tegelijkertijd in beide (discussie + discussie extra) en eventueel andere forums plaatsen?
    sluitstuk

  • #2
    Re: plaatsen foto

    Ja dat mag.
    Maar je mag binnen één en hetzelfde forum maar 1 fototopic per dag openen.
    En ja mag dezelfde foto niet nog eens in een ander forum posten (dubbelpost).

    Groetjes
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: plaatsen foto

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Ja dat mag.
      Maar je mag binnen één en hetzelfde forum maar 1 fototopic per dag openen.
      En ja mag dezelfde foto niet nog eens in een ander forum posten (dubbelpost).

      Groetjes
      Mag ik wel een ander foto in een ander forum plaatsen?

      -Ik realiseer me ineens dat ik dit ook zelf kan uitzoeken via zoek, maar ik heb Nu en ook nie altijd energie voor dit soort acties. Als ik nu denk aan deze actie voel mijn maag omtrekken. (kost -nu- teveel energie)


      TNX
      sluitstuk

      Comment


      • #4
        Re: plaatsen foto

        Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk bericht
        Mag ik wel een ander foto in een ander forum plaatsen?
        Wat denk je dat 'ja dat mag' betekent? En dat voor iemand die zich analist noemt...

        Comment


        • #5
          Re: plaatsen foto

          Leonidas, een wat vriendelijkere reply zou beter staan. Wat iemand is of is geweest maakt hier niets uit. Als je geen fatsoenlijk antwoord kunt geven op zijn vraag, dan kun je ook niet antwoorden.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: plaatsen foto

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Ja dat mag.
            ************************************************** *******************
            Groetjes
            Groetjes terug.

            Fotografie is iemand's oog naar de verboden appel leiden ;-), dit gebeurde ook toen ik jouw berichtje (reactie) las.
            Mijn oog werd gelijk naar die lange zin getrokken. Dit speelt ook in de fotografie. Dat wat het beeld met je ogies doet, is een spelletje. Leuk.

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            *BD0496BE*
            Staat in je 'tag' als dat zo heet.
            (ah, ik weet ineens weer hoe dit heet,checksum) Ik zag het staan en aangezien ik net een stuk heb zitten schrijven over formaten (?), moest ik even omschakelen. Het heet toch checksum? Dat wat je als contrôle krijgt bij een omvangrijk (OS) bestand.

            Grappig dat je dit 'aanhaald' bij fotografie. Ook een foto heeft een checksum, ik ben het eigenlijk nog niet tegen gekomen, maar het boeit me nu ook niet (-:

            su
            Last edited by DDDDD; 21 april 2007, 16:36. Reden: ? toevoegen, en nog wat
            sluitstuk

            Comment


            • #7
              Re: plaatsen foto

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              There are 10 types of people on this planet. Those that understand binary and those that don't.
              Staat in je "tag"...

              Zolang ze maar gelukkig zijn die 'dummies'. Ik ken er zat en áárdig dat ze zijn.

              Ik zou willen dat ik van fotografie mijn beroep had kunnen maken, is heel wat minder stressie dan de ICT. (misschien lukt dat ook wel) -> misschien hoogmoed van of zo...

              Maar ook dat is mijn eigen 'keuze'.
              sluitstuk

              Comment


              • #8
                Re: plaatsen foto

                Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk bericht
                Ik heb nu foto's in discussie geplaatst.

                Mag ik ook tegelijkertijd in beide (discussie + discussie extra) en eventueel andere forums plaatsen?
                ja: maar niet dezelfde opname.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: plaatsen foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  *BD0496BE*

                  Ik realiseer me omdat ik het overal zie, dat het een lid-nummer is van BD leden. Niet iedereen weet wat checksum is en zet al helemaal niet hier. Tjonge wat kan een mensen hoofdje op hol slaan.
                  sluitstuk

                  Comment

                  Working...
                  X