Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

    Dag iedereen,

    op aanraden van een fotograaf heb ik besloten om een 400D te kopen zonder lens. Hij raadde me aan om een 18-200 mm lens te kopen die vrij goed van kwaliteit is. Nu heb ik deze lens gevonden: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F
    Nu vroeg ik mij af of dit een goeie lens is om mee op reis te gaan en allround foto's te maken.
    Ook vroeg ik mij af of hij nog ergens ter beschikking is, want in alle winkels is hij uitverkocht.

    Zijn er ook nog andere lenzen die zo'n kwaliteit zijn rond deze prijsklasse?

    alvast bedankt voor jullie hulp
    EDIT : Titel aangepast om verwarring te vermijden . . .
    Last edited by Franciskine; 21 april 2007, 08:20. Reden: Titelaanpassing
    Canon 400D - Canon F2.8 17-55mm
    Herdenk de momenten, vergeet ze nooit

  • #2
    Re: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

    Je betaalt hem wel een pak meer dan hier Er is ook nog de vergelijkbare Tamron 18-200, de tamron 18-250 en de Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS ( deze laatste heeft beeldstabilisatie en kost dus een pak meer, rond de 500€. ) Wel nog niet verkrijgbaar op het moment.
    De gewone sigma 18-200 en de Tamron 18-200 zijn zeker vergelijkbaar, de Tamron 18-250 heeft dan weer een iets groter bereik en kost ook iets meer.
    Ik heb me net die laatste als reislens aangeschaft en bij voldoende licht presteert deze lens heel goed.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      de Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS ( deze laatste heeft beeldstabilisatie en kost dus een pak meer, rond de 500€. ) Wel nog niet verkrijgbaar op het moment.
      Inderdaad nogal een groot prijsverschil MAAR bij degene die ik heb gevonden, zit er wel al beeldstabilisatie. Heb ik misschien een verkeerde naam gebruikt?

      Bij voldoende licht? Kan je dan niet met een flits trekken bij bv kampvuur momenten? Of zonder flits?

      Alvast bedankt
      Canon 400D - Canon F2.8 17-55mm
      Herdenk de momenten, vergeet ze nooit

      Comment


      • #4
        Re: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

        Oorspronkelijk geplaatst door soulplayer Bekijk bericht
        Inderdaad nogal een groot prijsverschil MAAR bij degene die ik heb gevonden, zit er wel al beeldstabilisatie. Heb ik misschien een verkeerde naam gebruikt?

        Bij voldoende licht? Kan je dan niet met een flits trekken bij bv kampvuur momenten? Of zonder flits?

        Alvast bedankt
        oeps, ik ben iets te snel geweest, jij hebt het wel degelijk over de nieuwste OS versie . . . sorry Maar nu zie ik ook op die site : nog niet leverbaar.
        Ik spreek bij voldoende licht steeds over gebruik van de lens zonder flits.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

          Weet er iemand wanneer deze beschikbaar zal zijn? ik zie op pixmania 1 mei en daar weer net iets goedkoper

          Weet er ook iemand of dit een goeie lens is om op reis te gaan? Eerst was ik van plan om 2 lenzen te kopen, maar dit werd me meermaals afgeraden aangezien deze lens beide capaciteiten bevatte (zowel sterke zoom als gwn).

          bedankt
          Canon 400D - Canon F2.8 17-55mm
          Herdenk de momenten, vergeet ze nooit

          Comment


          • #6
            Re: Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS C/A F

            Geen andere reacties?
            Canon 400D - Canon F2.8 17-55mm
            Herdenk de momenten, vergeet ze nooit

            Comment

            Working...
            X