Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik zoek de goedkoopste!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik zoek de goedkoopste!

    Wat is nu momenteel de goedkoopste online fotoshop van het moment? (wschlk duits bedrijf?)
    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

  • #2
    Hangt er waarschijnlijk van af wat je juist nodig hebt hé, bij de ene is het geheugen goedkoper, bij de ander eventueel de toestellen. Vertel misschien even wat je van plan bent te kopen

    Comment


    • #3
      wel, eigenlijk alles! Een vriend van mij wil geheugen, toebehoren (fotozakje) en digitaal fototoestel. Welke online winkel is het meest 'hot' voor het moment?
      Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

      Comment


      • #4
        http://www.guenstiger.de/gt/main.asp

        Comment


        • #5
          www.topfoto-online.de
          ben ik zeer tevreden over, maar ja ... ik woon in Hasselt en ben het materiaal zelf in Düren gaan afhalen ... is maar een goede 100 Km.

          Greetz,
          Michel
          == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

          Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

          Comment


          • #6
            Inderdaad bij www.topfoto-online.de , en ze spreken er nederlands en beandwoorden je mails in het nederlands. Is +/- 20 km over Aken.

            Groeten / Jan

            Comment


            • #7
              Ik kan me bij Manke Nellis aansluiten, http://www.guenstiger.de/gt/main.asp hier kost bijvoorbeeld de Canon G3 maar 698,- is nergens goedkoper tot heden!
              Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

              Comment


              • #8
                Ik heb ook bij Topfoto besteld. Helaas was het toestel even niet meer voorradig, maar een vriendelijke Nederlands sprekende meneer heeft mij gerustgesteld. dinsdag zou het toestel er zijn ! Zeer tevreden over het contact met die winkel, en inderdaad net over de grens.

                Comment


                • #9
                  even een vraagje over guentiger wat zijn die 2 prijzen die min en max naar welke moet ge nu kijken. is wel heel goedkoop daar

                  Comment


                  • #10
                    Zij geven de goedkoopste en de duurste prijs aan. Als je de goedkoopste prijs aantikt, kun je zien welke winkel die prijs hanteert. Meestal staat er de webstek bij. Bovendien vind je onder de winkel de ratings die bezitters geven. Of die erg betrouwbaar zijn, weet ik niet, je moet de kritieken maar nemen voor wat ze zijn. Ook heel vaak kun je testfoto's met het betreffende toestel zien. Een goed adres hiervoor is :http://www.penum.de/ . Tik testfoto's aan, en daarna het toestel dat jij wil. Vaak staan er weer ratings onder de foto's.

                    Comment


                    • #11
                      Niets dan goed over Topfoto !!
                      Heel vriendelijk, correct en .... niet ver.

                      Comment


                      • #12
                        Ben pas zaterdag bij topfoto geweest en toestel gekocht .
                        Zeer vriendelijk er werd zelfs koffie aangeboden.
                        Goede uitleg en maakt tijd voor de klant en nederlandstalig.

                        Comment

                        Working...
                        X