Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De weg kwijt zeker???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De weg kwijt zeker???

    In Fort 5 te Edegem zit het er vol van....
    In feite horen ze daar niet thuis...want dit waren oorspronkelijk tropische schildpadjes dacht ik....verbeter maar als ik het mis heb...



    grtn
    Fisheye
    grtn
    WvMM

  • #2
    Re: De weg kwijt zeker???

    leuke opname vooral de weerschijn staat er ook goed op.
    tis een Roodwang dacht ik, zijn hier in de sloot ook losgelaten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: De weg kwijt zeker???

      Hier in 't rivierenhof ook fel toegenomen,'t zal wel aan de warmte liggen zeker.
      Her licht op her water en de weerspiegeling vind ik heel mooi.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: De weg kwijt zeker???

        Mooie foto maar deze diertjes zorgen in de natuur voor een groot probleem bij de broedende inheemse vogels. Het zijn tropische dieren die hier in België inderdaad normaal gezien niet thuishoren.

        Groeten,

        M.
        http://markwijnants.zenfolio.com/
        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

        Comment


        • #5
          Re: De weg kwijt zeker???

          Knap geplaat, spijtig genoeg bezit elke parkvijver enige exemplaren

          Comment


          • #6
            Re: De weg kwijt zeker???

            Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Hier in 't rivierenhof ook fel toegenomen,'t zal wel aan de warmte liggen zeker.
            Her licht op her water en de weerspiegeling vind ik heel mooi.
            Het ligt vooral aan de mensen die dat kopen als het 5 cm groot is zich rot schrikken als dat 25 cm wordt en bijt.
            Kweekt gelijk konijnen, overwintert door zich in de modder in te graven en bijt naar alles wat in het water beweegt, of dat nu visjes zijn of de poten van de eenden. Dat beest eet geen sla hé
            Maar ik vind deze wel uitstekend vastgelegd in hun karakteristieke pose als ze zonnen, en de spiegeling is een surplus.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: De weg kwijt zeker???

              Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
              Het ligt vooral aan de mensen die dat kopen als het 5 cm groot is zich rot schrikken als dat 25 cm wordt en bijt.
              Kweekt gelijk konijnen, overwintert door zich in de modder in te graven en bijt naar alles wat in het water beweegt, of dat nu visjes zijn of de poten van de eenden. Dat beest eet geen sla hé
              Maar ik vind deze wel uitstekend vastgelegd in hun karakteristieke pose als ze zonnen, en de spiegeling is een surplus.
              Elsan,
              off topic
              die beestjes vreten gewoon "alles" ...
              maar wie treft nu de schuld dat ze in vijvers zijn terecht gekomen???
              De particulier die zich in eerste instantie niet bewust was van wat ze zich op de hals haalden? De dierenrechtenorganisaties die steeds "achter het net vissen"...???? of de overheid die de import van in het begin had moeten verbieden????
              on topic,
              De foto mocht wel wat meer detail hebben prijsgegeven...nu moest ik al weten dat het om de "roodwangschildpad" gaat....
              Een paartje dat ik hier al een paar jaar mag "bewonderen"
              (Aankoop van zoonlief... )
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: De weg kwijt zeker???

                ik blijf het een schande vinden, ik werk al 3 jaar in n opvangcentrum voor exoten, en elke week komen er wel binnen...
                daar ben ik wel gelukkig om, want die worden niet zomaar in ons ecosysteem gedumpt, maar toch, waarom moet je zo iets in huis halen...
                One life, live it!
                vernieuwde site: natuurbeeld

                Comment

                Working...
                X