Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moord

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moord

    Mijn eerste post, hoop dat het lukt. Dit is er nog eentje van vorig jaar.

  • #2
    Re: Moord

    Knappe waarneming maar wel wat te licht.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Moord

      Goed moment, spijtig dat hij niet scherp is!
      Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

      Comment


      • #4
        Re: Moord

        Op een goed moment vastgelegd. Bij mij ziet de bij er toch scherp uit, de krabspin wat minder. Inderdaad spijtig van de reflecties op de vleugels en de overbelichting. Leuk detail zijn de vliegjes op de bij. Zouden dit ramptoeristen of parasieten zijn?

        Jorgen
        Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

        Comment


        • #5
          Re: Moord

          natuurijk moment, jammer dat de uitvoering net niet goed gelukt is.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Moord

            Bedankt voor de reacties. Toch ben ik zelf vrij tevreden met deze foto, gezien de omstandigheden. Ik heb deze gemaakt vanuit de losse hand, met mijn 350D voorzien van een M42 macrobalg (met adapterring M42 naar Eos EF) en een 'antiek' Pentacon 50 mm 1:1.8 objectief. Scherptediepte is natuurlijk zeer klein (daarom is de bij scherper dan de krabspin) omdat ik het diafragma niet zo ver kon dichtdraaien als ik wou. Dit was één van de eerste foto's die ik met die opstelling maakte, en voor 'in the field' werk is het echt niet ideaal. In lab-omstandigheden ben ik later tot veel betere resultaten gekomen, zal daar later ook wel iets van posten...

            Comment

            Working...
            X