Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijsvogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ijsvogels

    Klein vraagje, of er iemand in mijn buurt is (Denderhoutem, tussen Aalst en Ninove) die weet waar er ijsvogeltjes zitten?
    ik had een tip gekregen over het gebied van de welemeersen, maar daar heb ik enkel nog maar eenjte voorbij de schuilhut zien vliegen.
    En als je van iemand weet waar je juist kan gaan zoeken, zou het wel makkelijker zijn.
    Misschien best via pm, dat de plaats niet overrompeld wordt door fotografen/kijkers
    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: Ijsvogels

    je hebt een pm
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment


    • #3
      Re: Ijsvogels

      Yep, in de Wellemeersen zouden er moeten zijn, ben er al een paar keer geweest, maar kheb er zelf nog geen gezien. 'k wist zelfs niet dat daar een schuilhut is? Mocht je die locatie willen delen Of wie weet kunnen we eens afspreken om samen te gaan ? Uiteraard via PM liefst, wegens de door jou al aangehaalde reden!

      Toen we vorige week maandag met de fiets langs het denderpad van ninove naar de Gavers fietsten heb ik er ook eentje heel ver in de verte zien de dender overvliegen, maar daarna heb ik de vogel niet meer teruggezien. Wel een vier/vijf keer een reiger gezien - waar we verbazend dicht konden naderen - en ook regelmatig eens een fuut.

      Comment

      Working...
      X