Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Bloemetje"x3.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Bloemetje"x3.


    soft1

    soft2

    soft3


  • #2
    Re: "Bloemetje"x3.

    hoi,

    volgens mij moet je eens dringend je monitor kalibreren, net zoals bij de "sneeuwwitte" eendjes is er hier iets mis met je kleuren.
    Verder is er ontzettend veel ruis en zijn de foto's niet scherp.

    Maar laat je vooral niet ontmoedigen en probeer te leren uit de kritieken en opmerkingen die over je foto's worden gegeven.

    Vermeld voortaan ook eens de exifgegevens bij je foto's, zo is het makkelijker om bv. verkeerde instellingen op te sporen.

    mvg
    Koen
    Last edited by starengine; 17 april 2007, 17:04.

    Comment


    • #3
      Re: "Bloemetje"x3.

      Starengine die foto's heb ik gemaakt met een
      soft filter en speciaal dof gemaakt.
      groetjes.

      Comment


      • #4
        Re: "Bloemetje"x3.

        Sorry Elmaar, maar dit lijkt nergens naar. Smaken en kleuren verschillen natuurlijk, maar wat was hier je bedoeling? Je zegt dat je een soft focus filter hebt gebruikt en de bloemen opzettelijk onscherp (oof, out of focus) hebt willen afbeelden?
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #5
          Re: "Bloemetje"x3.

          Beste Elmaar,

          ik wil je alleen maar op weg helpen om je foto's te verbeteren, de opmerking over kalibreren heb ik ook lang weggelachen tot ik mijn foto's op een gekalibreerd scherm zag, 1 dag later was mijn scherm dus ook gekalibreerd.

          Verder heb ik ook nog een opmerking geplaatst in je topic "katten", die foto's zijn trouwens wel goed van kleur, belichting en scherpte.

          mvg
          Koen

          Comment


          • #6
            Re: "Bloemetje"x3.

            foto's kijken niet echt lekker... onscherpte en qua kleur ook niet echt lekker..... sorry, kan er niets anders van maken..

            Comment


            • #7
              Re: "Bloemetje"x3.

              Probeer veel naar foto's te kijken en indien mogelijk naar de instellingen.Daar kan je heel wat van opsteken.Veel oefenen,da's de boodschap.Zeker verder gaan en de tips gebruiken.Sucses.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment

              Working...
              X