Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzengids

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenzengids

    hallo,

    ik beschik reeds korte tijd over een canon eos 350d en de basislens beperkt me een beetje

    ik ben dus gretig op zoek naar een nieuwe lens

    mijn vraag: kent iemand een site waar uitleg te vinden is over tal van (afkortingen en) cijfers waarmee de canon-lenzen benoemd worden.

    ik ben dus absolute leek op het gebied van het technische aspect van lenzen.
    (18-55, 75-300, ... het zegt me allemaal niet zeer veel

    er moet toch zoiets bestaan als een lenzengids...

    groeten
    Canon EOS 350D + EF-S 18-55/3.5-5.6 (Intern. model & zonnekap) + EF 70-300/4.0-5.6 IS USM (Ndl. model & zonnekap) + Canon BG-E3 powergrip + Canon Speedlite 550EX + Tripod + Monopod
    Beginnende fotograaf. (hobby)

  • #2
    Re: lenzengids

    Canon zal toch wel een lenzencatalogus hebben, bij Nikon en Sigma staat daarin alle info over afkortingen en lenzen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: lenzengids

      op www.photozone.de vind je veel reviews van lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: lenzengids

        hier vind je ook veel info terug over lenzen in't algemeen


        canon lenzen
        The-Digital-Picture.com is your source for expert Canon camera lens information including reviews, test results, recommendations and other information


        verklarende woordenlijst


        en het canon museum
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

        Comment

        Working...
        X