Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwaliteit van titanlens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kwaliteit van titanlens?

    Steeds vaker zie je op verschillende verkoopsites de groothoeklens van "titanlens" voorbij komen. Verkoop gaat via titanlens.com, een redelijk informatieve site en het ziet er allemaal zeer degelijk en professioneel uit.

    Mijn vraag: heeft iemand ervaring met de groothoekconverter 0.45x van titanlens? Zo ja, hoe is de kwaliteit t.o.v. merken als Raynox ( 6600 pro )?

    Ik zoek namelijk een kwalitatief goede groothoek voor mijn Panasonic FZ50 met een prijskaartje van max. 100 euro. De lens van Panasonic zelf vind ik belachelijk duur.

  • #2
    Re: kwaliteit van titanlens?

    Robian,
    Ik heb geen ervaring met de camera Panasonic FZ50, maar ik heb wel een Raynox groothoek converter gebruikt op mijn Sony F707. Toen ik de camera verving door de nieuwe Sony H5 bleek de Raynox die nog wel paste, optisch ongeschikt voor de H5. Ik kreeg er geen goed beeld meer mee.

    Ik heb toen een groothoek conversie lensset van Titanlens.com gekocht die ook op de 58mm schroefdraad past. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit. Toch heb ik spijt van die aankoop, want nu zie ik dat ze ook een set hebben voor 58mm met macro en groothoek en 3 verschillende dioptriën close-up lenzen. Die had ik toch liever gehad.

    Oorspronkelijk geplaatst door Robian Bekijk bericht
    Steeds vaker zie je op verschillende verkoopsites de groothoeklens van "titanlens" voorbij komen. Verkoop gaat via titanlens.com, een redelijk informatieve site en het ziet er allemaal zeer degelijk en professioneel uit.

    Mijn vraag: heeft iemand ervaring met de groothoekconverter 0.45x van titanlens? Zo ja, hoe is de kwaliteit t.o.v. merken als Raynox ( 6600 pro )?

    Ik zoek namelijk een kwalitatief goede groothoek voor mijn Panasonic FZ50 met een prijskaartje van max. 100 euro. De lens van Panasonic zelf vind ik belachelijk duur.