Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn konijnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn konijnen

    Op het risico af dat ik hier afga als een gieter, post ik toch maar een paar foto's van mijn konijnen. De eerste twee zijn analoog gemaakte foto's (met Minolta Dynax 60) en daarna ingescand. Ik ken bijna niks van fotobewerking en fotobewerkingsprogramma's, dus ik heb op het gevoel de kleuren wat moeten verbeteren, omdat dat scannen leidde tot erg rode beelden. De derde is gemaakt met een compact HP-toestel dat niks waard is...

    Valt het toch een beetje mee?

    Dit is Savannah


    Toendra


    en Snoet



    En nu ga ik met een bang hartje reacties zitten afwachten

  • #2
    Re: mijn konijnen

    Bang moet je hier niet hebben maar je post ze best toch wat groter.Wil je echt gerichte comment van "Hoe kan het beter" post je ze mss beter in "Fotodiscussie".Iedereen is natuur vrij te posten waar hij wil
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: mijn konijnen

      te klein gepost en de kleuren niet zo natuurlijk, een kleine voorkeur voor de laatste opname, al hoe wel dat ook weer een half Konijn is.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: mijn konijnen

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Bang moet je hier niet hebben maar je post ze best toch wat groter.Wil je echt gerichte comment van "Hoe kan het beter" post je ze mss beter in "Fotodiscussie".Iedereen is natuur vrij te posten waar hij wil
        ah, thanks, ik wist eigenlijk niet waar ik ze moest zetten en aangezien konijnen dieren zijn vond ik dit wel een geschikte rubriek hihi



        en dat de kleuren niet zo natuurlijk zijn, tja, dat ligt aan het scannen vrees ik en ik heb geen idee hoe ik dat kan verbeteren...

        Comment

        Working...
        X