Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brandvlerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brandvlerk



    Ze vliegen nu massaaal op de berkenbomen.
    Groetjes--------
    ----------Ludwig

  • #2
    Re: Brandvlerk

    De kleuren zijn mooi maar,comp is ook niet slecht,mss links toch stukje af doen. 'k Vind het spijtig dat ik zo geen zicht krijg op de vlinder.'k Ken hem niet maar ben er van overtuigd dat het een mooie is.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Brandvlerk

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      De kleuren zijn mooi maar,comp is ook niet slecht,mss links toch stukje af doen. 'k Vind het spijtig dat ik zo geen zicht krijg op de vlinder.'k Ken hem niet maar ben er van overtuigd dat het een mooie is.
      Ik volg... Door je camerstandpunt zie ik de vlinder niet echt - ware het niet van het voelsprietje(?), dan kreeg ik er letterlijk 'kop noch staart' aan. Ik blijf wel voorzichtig met m'n kritiek, want ik ken het beestje niet...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Brandvlerk

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        De kleuren zijn mooi maar,comp is ook niet slecht,mss links toch stukje af doen. 'k Vind het spijtig dat ik zo geen zicht krijg op de vlinder.'k Ken hem niet maar ben er van overtuigd dat het een mooie is.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Ik volg... Door je camerstandpunt zie ik de vlinder niet echt - ware het niet van het voelsprietje(?), dan kreeg ik er letterlijk 'kop noch staart' aan. Ik blijf wel voorzichtig met m'n kritiek, want ik ken het beestje niet...
        Greetz, Kariboe
        Het betreft hier een mot in zijn natuurlijke rusthouding. Als het beestje zijn vleugels spreid is hij duidelijker een vlinder maar is hij ook weg en dus geen foto.
        Groetjes--------
        ----------Ludwig

        Comment


        • #5
          Re: Brandvlerk

          Prachtig van kleur en scherpte, maar ik ben het met bovenstaanden eens: moest je 45° gedraaid zijn om zijn kopje mee te hebben was hij voor mij ook beter geweest.
          http://peliculiar.lalunerouge.net

          Comment


          • #6
            Re: Brandvlerk

            O.k., ik leg mij bij de meerderheid neer maar vind ze toch niet slecht.
            Last edited by ludwigIII; 12 april 2007, 22:31.
            Groetjes--------
            ----------Ludwig

            Comment

            Working...
            X