Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Car Stereo Components (Duitsland)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Car Stereo Components (Duitsland)

    Ik zag dat de Canon G3 bij www.carstereocomponents.de niet echt duur is! Hj kost daar 731,90 euro! Komt eenmalig 22 euro verzendskosten bij.

    Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze winkel?!?
    Ben er erg benieuwd naar.

    Dank je alvast voor ervaringen.
    :: www.digifotolog.nl - freeware / software / informatie / reviews over digitale fotografie | http://www.digifotolog.nl ::

  • #2
    Ja, is er niemand die daar al iets gekocht heeft?
    Ik kijk uit naar een Canon S45 en is daar te koop voor 504€ + die 22€ verzendingskosten. Het is wel in Munchen.
    Een andere site is http://www.topfoto-online.de en dat is in Düren,juist voorbij Aken,dus niet zo ver om zelf af te halen.Kost daar wel 549€ men zou daar zelfs Nederlands spreken

    Comment


    • #3
      Kijk even naar een topic over de Ixus V3. Daar gaat het over die winkel in Duitsland.

      Comment


      • #4
        Ik heb een Ixus V3 besteld bij www.carstereocomponents.de.
        Ze hebben er wel geen Visa dus je moet rekening houden met extra bankkosten (€7 in mijn geval) en een dag of 3 extra om het geld over te schrijven naar het buitenland.
        Ik kreeg maandag bericht dat mijn geld op hun rekening was aangekomen, en aangezien het apparaat in stock was verwacht ik dat het volgende week zeker wel hier zal zijn..
        I'll keep you posted!

        Comment


        • #5
          Originally posted by dinge
          Ik heb een Ixus V3 besteld bij www.carstereocomponents.de.
          Ze hebben er wel geen Visa dus je moet rekening houden met extra bankkosten (€7 in mijn geval) en een dag of 3 extra om het geld over te schrijven naar het buitenland.
          Ik kreeg maandag bericht dat mijn geld op hun rekening was aangekomen, en aangezien het apparaat in stock was verwacht ik dat het volgende week zeker wel hier zal zijn..
          I'll keep you posted!
          Dinge heb je em al binnen?
          :: www.digifotolog.nl - freeware / software / informatie / reviews over digitale fotografie | http://www.digifotolog.nl ::

          Comment


          • #6
            Nee nog niet.
            Ik verwacht hem morgen of overmorgen.
            As said: I'll keep you posted..

            Comment


            • #7
              Aaaarch kreeg net een mail dat ze hem pas vandaag verstuurd hebben..
              Weekje wachten dus..

              Comment


              • #8
                YESSSSS! Hij is aangekomen
                Verzonden de 18e in München en de 20e al aan mijn deur. Ideaal!

                Comment


                • #9
                  Canon G3 nog niet besteld, hoop ik voor u!?
                  Bij www.topvision.lu betaal je slechts €680 ipv €732!!
                  Met het verschil kun je bvb geheugen 128MB (slechts €36) bijkopen; alsmede een uv filtertje ofzo
                  Reken er wel nog €13 verzendingskosten bij.
                  Tip: log in onder "Luxemburgse vlag"; en bestel zodoende (geef gerust als leveringsadres je Belgische adres op)
                  Waarom? Zo betaal je de BTW aan Luxemburgs tarief (15% ipv 21% in België)Wij Belgen foefelen toch zo graag met BTW toestanden, isn't it?! =B^D
                  In 3 dagen werd mij een coolpix4500 op schoot gebracht.
                  uitermate tevreden over de shop! Zowel klantgerichtheid en voordelige prijzen zijn onovertroffen!
                  Bekijk hun website, en verbaas je over hun prijzen!!

                  Tot uw dienst
                  Jotie

                  Artikelbezeichnung:
                  Canon Power Shot G3
                  Warengruppe:
                  Sucherkameras
                  Verfügbarkeit:
                  [IMG]Artikelnummer: 210820869
                  [/IMG]
                  Preis: 680.00 €


                  Comment


                  • #10
                    Mja ik heb nochtans gemerkt dat als je onder bv de Luxemburgse vlag inlogt en iets bestelt, er dan toch gevraagd wordt om je land in te geven. Als je hier dan weer België neemt wordt het BTW-tarief meteen weer aangepast.
                    Je kan het natuurlijk proberen om iets te laten versturen naar B-7777 en dan als land Luxemburg te laten staan, maar met dit soort bedragen lijkt dat me toch niet aan te raden.

                    Comment

                    Working...
                    X