Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sluippoging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sluippoging

    Vuurdoop op dit forum

    Ik wandelde in een park, en ik zag plots dit prachtige dier, ik wist niet wat het was, behalve dat ik er een foto van wilde Blijkt een nijlgans te zijn?

    Exif:
    Make: SONY
    Model: DSC-P100
    Shutter Speed: 10/800 second
    F Number: F/5.2
    Focal Length: 24 mm
    ISO Speed: 100

    Dus met een compact getrokken, ben fotografie newbie Maar Sony Alpha is in bestelling Maar voor een compact toch best wel goed?

    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

  • #2
    Re: sluippoging

    Zowel met een compact als met een DSLR kunnen mooie en minder mooie foto's gemaakt worden Misschien had je bij deze opname wat meer door de knieën moeten gaan. Een verdienstelijke poging maar de scherpte zit nog niet voor 100% goed.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: sluippoging

      zoals hierboven gezegd, dieren van op ooghoogte gezien zijn veel aangenamere foto's...
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

      Comment


      • #4
        Re: sluippoging

        Ik denk ook dat je zelfs met een compact de foto scherper kunt krijgen.
        Zeker blijven oefenen . En veel plezier met je nieuw toestel
        Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

        Comment


        • #5
          Re: sluippoging

          't Was uit de hand hé (ben blijkbaar een bibberaar, van 20 foto's was dit nog bij verre de scherpste ) Was wel grappig, ik stond uiteindelijk op minder dan twee meter van dat beestje, vond het al een wonder dat ie daar zo fantastisch stil bleef staan eigenlijk, vandaar het "onprofessionele" perspectief allicht
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment


          • #6
            Re: sluippoging

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Zowel met een compact als met een DSLR kunnen mooie en minder mooie foto's gemaakt worden Misschien had je bij deze opname wat meer door de knieën moeten gaan. Een verdienstelijke poging maar de scherpte zit nog niet voor 100% goed.
            'k Volg hier Francis.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment

            Working...
            X