Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liever lui dan moe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Liever lui dan moe


  • #2
    Re: Liever lui dan moe

    Gezien je apparatuur vind ik de kwaliteit van deze foto slecht te noemen.

    Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Liever lui dan moe

      Elmaar, als ik een eerlijke reactie geef op een foto die jij inzond waarom stuur je me dan via een PB het volgende bericht en niet gewoon in het topic??

      Ik citeer letterlijk jou bericht hieronder:

      ik heb een bril op maar dan zal ik mij nog een tweede moeten aan schaffen groetjes.
      __________________
      Canon eos mark II.n/ef 70-200mmf2.8 usm is/ef 24-70mmf2.8l usm/ef 300mmf 2.8l usm is/ef60mmf 2.8 usm macro/ef 25II tussenring 25mm/speedlite 580xIIbe/manfrotto statief./
      (Nobody is perfect!..)


      Graag uitleg?

      Gr kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Liever lui dan moe

        Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        Gezien je apparatuur vind ik de kwaliteit van deze foto slecht te noemen.

        Gr kees
        Een andere optie is het gebrek aan workflow/nabewerking?
        Geen perfecte opname, ook de compositie hier te centraal.

        Comment


        • #5
          Re: Liever lui dan moe

          Hij lijkt scherp gesteld op de boom erachter.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Liever lui dan moe

            Elmaar, zonder gekheid, neem je foto's met je bril op of af ?
            Maakt eigenlijk niet uit, maar zorg er wel voor dat je de dioptrie van je camera afstelt naar de omstandigheden waarin je je foto's neemt hetzij met of zonder bril. Dit is de tweede foto die ik van je zie waar de focus dus duidelijk de mist ingaat, en net zoals ik in mijn vorige post zegde, met jouw apparatuur mag dat niet. Dioptrieregeling van je camera zou hier wel eens de oorzaak kunnen zijn, ik ben zelf brildrager dus ik weet waarover ik spreek.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Liever lui dan moe

              Probeer ook de begeleidende hoofding te verzorgen !!!
              'Liever lui dan moe' slaat op niets...deze pony is aan 't rusten maar is zeker niet Lui !
              Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

              Comment


              • #8
                Re: Liever lui dan moe

                Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
                Probeer ook de begeleidende hoofding te verzorgen !!!
                'Liever lui dan moe' slaat op niets...deze pony is aan 't rusten maar is zeker niet Lui !
                Misschien heeft hij het wel niet over de pony

                Gr kees
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: Liever lui dan moe

                  Belichting,daar zit je ook fout maar dat zal je zelf ook wel gezien hebben hé.
                  Gewoon door gaan met die goeie apparatuur.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Liever lui dan moe

                    Met een goede (dure) camera maak je dus niet "zomaar" goeie platen, ik zou de commentaren toch ter harte nemen en er iets mee doen.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Liever lui dan moe

                      Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                      Elmaar, zonder gekheid, neem je foto's met je bril op of af ?
                      Maakt eigenlijk niet uit, maar zorg er wel voor dat je de dioptrie van je camera afstelt naar de omstandigheden waarin je je foto's neemt hetzij met of zonder bril. Dit is de tweede foto die ik van je zie waar de focus dus duidelijk de mist ingaat, en net zoals ik in mijn vorige post zegde, met jouw apparatuur mag dat niet. Dioptrieregeling van je camera zou hier wel eens de oorzaak kunnen zijn, ik ben zelf brildrager dus ik weet waarover ik spreek.
                      Elsan, sta me even toe a.u.b.
                      Mijn ogen zijn ook niet zo bijzonder.
                      Maar ik trek mijn plan door te werken met het focusvlak, midden in de zoeker.
                      Als het onderwerp in focus is krijg ik een signaal van de camera
                      en de kleur verandert van de "AF area".
                      De dioptrie van de camera staat hier helemaal beneden (D70 en S2 Pro).
                      Nu, er valt mee te werken en ik klaag ook niet
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Liever lui dan moe

                        Elmaar, reageer nu eens gewoon hier en niet telkens in PB naar mij toe.
                        Wij geven eerlijke kritieken om jou te helpen.

                        Vertel er bv eens bij hoe je de foto maakte, welke instellingen, exif enz.
                        Dat heb je volgende keer een foto die er echt staat.

                        Gr Kees
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                        Comment


                        • #13
                          Re: Liever lui dan moe

                          nobody is perfect! en al doende leert men
                          groetjes......

                          Comment


                          • #14
                            Re: Liever lui dan moe

                            Wat heeft materiaal er nu mee te maken (ik weet het, het helpt).
                            Het is toch de persoon achter het toestel die het moet doen. Naar mijn bescheiden mening denk ik ook dat de focus volledig verkeerd licht
                            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                            Comment

                            Working...
                            X