Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herten en dergelijke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herten en dergelijke

    Ik ben niet zo bekend met het dierenrijk, dus wie onderstaande dieren kan benoemen kan op mijn eeuwige dank rekenen... Ook alle tips zijn zoals altijd welkom!






  • #2
    Re: Herten en dergelijke

    Mooie reeks met voorkeur voor nr3.
    Hebt ge mij gezien manneke want 'k ga niet stoppen hé
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Herten en dergelijke

      Damwild, Stefaan, in de overgang van wintervacht naar zomervacht.
      Mooie foto's bovendien
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Herten en dergelijke

        Je derde
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: Herten en dergelijke

          Mooi reeks maar voor mij nr 2
          Sommigen zouden dit te druk vinden met al die bomen er rond maar ik niet
          BD0723BE

          Comment


          • #6
            Re: Herten en dergelijke

            geslaagde reeks, vooral bij de eerste de achtergrond mooi gedaan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Herten en dergelijke

              Prachtige waarnemingen met mooie platen, 2de vind ik de beste

              Comment


              • #8
                Re: Herten en dergelijke

                mooie reeks! Gefeliciteerd met de waarneming!

                Comment


                • #9
                  Re: Herten en dergelijke

                  zoals in mijn everzwijnentopic al aangehaald heb ik deze beesten gezien in "halve vrijheid", in 't wildpark van St-Hubert. Gek genoeg zijn de commentaren daar gestopt na deze bekentenis

                  't Is daar echt wel een tof wildpark, er is geen overvloed aan verschillende beesten, maar elke diersoort heeft een vrij groot gebied ter beschikking. Voor de everzwijnen moet je altijd eerst een kwartiertje rondturen om ze te zien, als je net tijdens hun siësta komt Je hebt dus mogelijkheid genoeg om foto's te nemen waar geen afsluitdraad opstaat. (Helaas zie je hier op de bovenste foto wel het voederstalletje).
                  En voor die 3€ entree moet je 't ook niet laten.
                  Dit keer hadden we veel geluk, de everzwijnenjongen waren nog maar 5 dagen oud... Wie dus niet weet waarheen met het verlengde paasweekend: vanuit het centrum van St-Hubert (rond punt) volg je gewoon de pijlen "parc à gibier"... 't Is heel het jaar open dus als het gesneeuwd heeft ga ik daar zeker nog eens heen - dat zal dus voor volgende winter zijn...

                  Bijna alle foto's van daar zijn met de bigma genomen, 't vraagt echt wel wat oefening om juist te focussen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herten en dergelijke

                    Ik had al eerder de indruk dat om een park ging, die bok op de bovenste foto is er nogal gerust in zo te zien. Nu ja, een wildpark vind ik ook wel nog tof om plaatjes te schieten.
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herten en dergelijke

                      Ge hebt dat niet slecht gedaan Stefaan, mooie foto's en als ge niets vind in de wilde natuur is dit natuurpark een goede uitkomst, ben er ook al een paar keer geweest.

                      Mvg,
                      Digidan.
                      Mvg, Digidan.
                      BD0844BE
                      website.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Herten en dergelijke

                        Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                        Ik ben niet zo bekend met het dierenrijk, dus wie onderstaande dieren kan benoemen kan op mijn eeuwige dank rekenen... Ook alle tips zijn zoals altijd welkom!
                        ...
                        Om aan uw determinatie-vraag te voldoen, wil ik volledigheidshalve nog even vermelden dat N°2 een hinde van roodwild ( = edelhert) is.
                        N°1 & 3 zijn idd. damwild.

                        BTW, het was mij direct duidelijk dat deze foto's in een wildpark waren genomen.
                        Dat is echter helemaal geen probleem wanneer dit maar eerlijk gezegd wordt en er niet een andere indruk wordt gewekt...
                        Je moet je dus geen zorgen maken over je "bekentenis", integendeel...
                        Last edited by LucD; 8 april 2007, 09:57.

                        Comment

                        Working...
                        X