Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotozaken in de buurt van Dendermonde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotozaken in de buurt van Dendermonde

    Hallo allemaal,
    Blijkbaar moet je voor de fotozaken met competitieve prijzen steeds naar Limburg of Antwerpen gaan. Zijn er mensen die ook goede en prijselijke zaken kennen in de buurt van Dendermonde of de rest van Oost-Vlaanderen? Eigenlijk heb ik enkel nog maar 'Focilux' horen vallen, maar ik vind hun prijzen meestal niet echt zo aantrekkelijk i.v.m. de hier bekende zaken in Limburg en Antwerpen. Kan iemand helpen?
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

  • #2
    Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

    .....
    Last edited by NeQo; 9 april 2010, 23:08.

    Comment


    • #3
      Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

      Wat is duuuuuuuuur.
      Duur is de prijs die je niet wenst te geven ... maar, waarom ga je niet onderhandelen ?
      Tecqmenne is misschien te duuuuuuur, alhoewel ik er ooit een lens kocht voor op de Sony 727 en mits wat gebabbel kreeg ik een prijs die prijs mocht genoemd.
      Zo heb ik er voor anderen ook nog materiaal gekocht dat aanvankelijk te duuuuuur was.
      In Wetteren heb je Jan De Buck aan het station en mits een babbel kan je daar ook wel iets regelen ...

      Nu, ook de service betaal je, willens nillens en daar is geen prijs op te plakken ... en je moet vergelijken. Per toestel kan de plotse goedkope fotograaf heel duuuuuur worden ...
      In Gent zijn er nog een paar

      Uiteindelijk, we willen alles aan de bestkoopste prijs, maar, vraag dan ook niet de allerbeste service ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

        Wat is de beste service? Dat ze twee weken wachten om een toestel op te sturen tot ze 10 items in één keer kunnen versturen om de kosten te drukken? Dat ze tot 20% meer durven te vragen voor een lens of body die elders gewoon op voorraad ligt. Dat ze eerst de handleiding moeten lezen om op je vragen een concreet antwoord te geven?

        De beste service, dat is een heel relatief begrip!
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #5
          Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

          Actionshop Foto Roland in het Waasland Shopping center is redelijk met zijn prijzen. Er valt ook soms te praten.
          In elk geval : mijn body's komen vandaar, je betaalt misschien 25 of 50 € meer, maar een body moet toch soms eens binnen en dan heb je het gemak van een lokale handelaar. 't Is ook iemand die achter de veren van zijn leveranciers zit.
          Twee weken verzending en afhalen inbegrepen voor een herstelling aan een D200 bij Procirep vind ik heden ten dage aanvaardbaar.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            Actionshop Foto Roland in het Waasland Shopping center is redelijk met zijn prijzen. Er valt ook soms te praten.
            In elk geval : mijn body's komen vandaar, je betaalt misschien 25 of 50 € meer, maar een body moet toch soms eens binnen en dan heb je het gemak van een lokale handelaar. 't Is ook iemand die achter de veren van zijn leveranciers zit.
            Twee weken verzending en afhalen inbegrepen voor een herstelling aan een D200 bij Procirep vind ik heden ten dage aanvaardbaar.
            In ieder geval is bij Procirep twee weken niet aanvaardbaar. Het dient binnen een paar dagen te gebeuren.

            Het nieuwste record is maandag 2 april iets voorgehad met een D200. Procirep gecontacteerd en gisteren woensdag 4 april om 16,42 uur was het weer perfect in orde. Kosten 0,00 Euro
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

              Ik ben ook van Dendermonde, maar voor mijn fotomateriaal ga ik altijd naar Antwerpen (in de buurt van de Meir). Er zijn weinig goede fotozaken in de buurt, en de enkele goede hebben dan een zodanig kleine stock, dat alles besteld moet worden.

              Tecqmenne heeft redelijk wat binnen, maar die heeft me vorig jaar 7 weken aan het lijntje gehouden voor een omnibounce. 2 keer een foute levering en dan een verloren geraakte levering van canon zelf . Uiteindelijk kreeg ik bericht dat ik nog 2 maand moest wachten omdat de belgische stock uitgeput was Ik ben dan maar op een ander gegaan. 2 dagen later had ik hem

              Waar is die Focilux ergens? nog nooit van gehoord

              Comment


              • #8
                Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                Waar is die Focilux ergens? nog nooit van gehoord
                Gent
                [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                FotoBlog

                Comment


                • #9
                  Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                  dat verklaart waarom ik er nog niet van gehoord heb

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                    Alvast bedankt allemaal voor de reacties. Mijn vermoeden dat er in Oost-Vlaanderen niet echt een grote en prijslijke winkel is, wordt hiermee enkel maar bevestigd Een gat in de markt als je het mij vraagt!
                    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                    http://www.orlik.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                      Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                      Alvast bedankt allemaal voor de reacties. Mijn vermoeden dat er in Oost-Vlaanderen niet echt een grote en prijslijke winkel is, wordt hiermee enkel maar bevestigd Een gat in de markt als je het mij vraagt!
                      De markt zal niet groot genoeg zijn om het gat op te vullen...verder lijkt het misschien wel wat om de "akties" van bvb Dixons Photohall ed in de gaten te houden?!
                      MVG.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                        Oorspronkelijk geplaatst door urvanis Bekijk bericht
                        De markt zal niet groot genoeg zijn om het gat op te vullen...verder lijkt het misschien wel wat om de "akties" van bvb Dixons Photohall ed in de gaten te houden?!
                        MVG.
                        Idd, Dendermonde is nu niet bepaald een wereldstad , dus een grote fotozaak zal mss niet echt rendabel zijn. Ik denk dat ik me toch de verplaatsing naar Konijnenberg zal wagen. Geheugenkaart is wel dichter, maar de prijzen van Konijnenberg zijn nog iets lager...
                        Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                        http://www.orlik.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                          Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                          Idd, Dendermonde is nu niet bepaald een wereldstad , dus een grote fotozaak zal mss niet echt rendabel zijn. Ik denk dat ik me toch de verplaatsing naar Konijnenberg zal wagen. Geheugenkaart is wel dichter, maar de prijzen van Konijnenberg zijn nog iets lager...
                          zal je je niet beklagen.. zeer vriendelijke ontvangst!
                          tip: ga wel in de week, dan hebben ze meer tijd voor veel uitleg te geven!
                          Uur en kwart rijden vanuit D'monde.
                          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotozaken in de buurt van Dendermonde

                            Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                            zal je je niet beklagen.. zeer vriendelijke ontvangst!
                            tip: ga wel in de week, dan hebben ze meer tijd voor veel uitleg te geven!
                            Uur en kwart rijden vanuit D'monde.
                            Met de huidige prijzen aan de pomp mss een beetje (tis een benzine) Ik was idd van plan om in de week te gaan (een vrijdag; hopelijk dan ook nog wat rustig)?
                            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                            http://www.orlik.be

                            Comment

                            Working...
                            X