Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de meeuwen van oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de meeuwen van oostende

    ... ze worden op dit moment opgejaagd en verjaagd door roofvogels omdat er teveel in de stad zijn.. het zijn er dan ook een hele hoop. De angst zat erin en ze bekeken me dan ook met argusogen toen ik dichter bij sloop.





    mvg
    Frans

  • #2
    Re: de meeuwen van oostende

    De eerste is echt wel leuk van camerastandpunt en plaarsing binnen het kader. Lekker strijklicht ook
    Maar - je zal het zelf al wel weten zeker - het wit is teveel uitgebrand en dat is jammer...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: de meeuwen van oostende

      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      De eerste is echt wel leuk van camerastandpunt en plaarsing binnen het kader. Lekker strijklicht ook
      Maar - je zal het zelf al wel weten zeker - het wit is teveel uitgebrand en dat is jammer...
      Greetz, Kariboe
      'k sluit me aan bij Kariboe,dat wit is niet zo simpel hé.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: de meeuwen van oostende

        ga voor de tweede opname, vind de schaduw wel apart.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: de meeuwen van oostende

          Lekker scherp op het oog maar de snavel gaat al buiten de DOF, en dan dat wit hé. Eigenlijk is er maar één goeie manier en da's wachten tot de zon afneemt.
          fotosite

          Comment

          Working...
          X