Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amfibiën

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • amfibiën

    de welgekende groene kikker





    Een vinpoot salamander ( gemakkelijk te herkennen aan de vliezen tussen zijn achterpoten).


    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

  • #2
    Re: amfibiën

    Eerste is duidelijk de beste.

    Ik heb wel de indruk dat ze precies wat 'uitgerokken' zijn

    Vinpoot is een goede poging, heb het zelf geprobeerd en ik kreeg ze er niet zo goed op. Héél lastig zo door het water.
    Birdwatching ... it's a way of life!

    http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

    Comment


    • #3
      Re: amfibiën

      beetje bijgeknipt zijn ze wel , maar uitgerokken niet. En die vinpoot is idd lastig door het wateroppervlak.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: amfibiën

        Nr1 heeft m'n voorkeur,scherpte en dof zijn heel goed.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: amfibiën

          Nr 1 is een mooie.... ook leuk die reflectie van de zon in het water op Nr2..

          Comment


          • #6
            Re: amfibiën

            Ik vind nr 1 het mooist, maar nr 2 vind ik toch ook niet verkeerd.
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: amfibiën

              Nummer 1 = knap
              Pentax istDL, 18-55mm, tamron 70-300mm Macro 1:2, sigma 50mm f/2.8 MF macro 1:1

              Comment


              • #8
                Re: amfibiën

                yep, hier ook de eerste de voorkeur.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: amfibiën

                  voor mij eveneens de eerste als beste opname
                  Foto 2 en 3 zijn centraal qua compositie, iets meer uit het midden plaatsen met nog wat ruimte in de kijkrichting kan helpen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: amfibiën

                    Ik volg de grote meerderheid : één steekt er boven uit
                    Dat komt vooral door de mooie plaatsing binnen het kader (gulden snede!), de heldere kleuren in een zelfde tint (groen) en het (wel wat harde) strijklicht. Een mooi naar achteren verlopende DOF maakt dit plaatje af !
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: amfibiën

                      bedankt allemaal voor de reactie's , ik heb trouwens de zelfde mening.

                      2 erbij geplaatst omdat het gewoon heel anders is en je het lichaam goed door het water ziet.

                      en de 3de omdat ik die ook goed vond (want het is verdorie moeilijk fotograferen door water). En om eens een vinpoot te tonen zodat mensen die dit niet kennen dit mss in de toekomst wel zullen (her)kennen.
                      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                      Comment


                      • #12
                        Re: amfibiën

                        Nr 2 vind ik hier de mooiste. Ik ben helemaal weg van die schitterende " sterretjes" op het water. Dit is nou de kikkerprins Prachtig!
                        Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                        en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                        Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                        Comment


                        • #13
                          Re: amfibiën

                          Omdat het de eerste maal is dat ik een kikker met een zilveren piercing krijgt deze ook goeie punten.
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: amfibiën

                            't Sterretje bij de twee is leuk maar de eerste is duidelijk de knapste foto
                            fotosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: amfibiën

                              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Omdat het de eerste maal is dat ik een kikker met een zilveren piercing krijgt deze ook goeie punten.
                              lol bedankt, ook aan de rest !
                              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X