Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schattige kangoeroetjes;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schattige kangoeroetjes;-)

    moved to fotodiscussies
    Last edited by teske21; 3 april 2007, 20:20.
    Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

  • #2
    Re: Schattige kangoeroetjes;-)

    Hey Tessie,

    beide foto's zijn onscherp en 2de fel overbelicht.
    + kleurzweem, al dan niet door bewerkingen.

    Volgens mij best in fotodiscussie posten om de opbouwende kritiek te verkrijgen.

    Het zijn natuurlijk wel 'schattige' beestjes he

    Groetjes,

    Joeri
    Nikon D70

    Comment


    • #3
      Re: Schattige kangoeroetjes;-)

      Ah ook al trug op de site gekomen;-)
      ja idd, omdat ze zo groot waren te ferm moeten verkleinen en idd te veel kleur erbij gezet Bij de natuur staat er ne schone foto weer wa zon tss de bomen;-) die's toch wel more clear;-)

      en waar blijven uw fotokes?;p
      Greetz!
      xxx
      Tess
      Last edited by teske21; 2 april 2007, 22:52.
      Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

      Comment


      • #4
        Re: Schattige kangoeroetjes;-)

        en waar blijven uw fotokes?;p
        Alles verdwijnt steevast naar de prullenmand tot er meer degelijke foto's uitkomen. Als ik zo zie wat hier allemaal passeert in showcase
        Maar ik werk eraan

        greetz,

        Joeri
        Nikon D70

        Comment


        • #5
          Re: Schattige kangoeroetjes;-)

          voila nu de onbewerkte er maar opgezet;-)
          ik vond ze persoonlijk wat te donker, maar ge ziet kmoet nog altijd een goei foto-bewerkprog vinden;pp

          En ntlk nog veel veeeeeeeel oefenen! Zondag doopfeestje, dus dan zullen het kleine kinnekes worden;-)

          Ma ge moet af en toe wa plaatsen eh, anders gade nooit wete wa mss wel goe en ni goe is, ma idd alsk et ier zie, sjieke dingez!! Damn die close-ups van tijd, daar kank ni aan tippe zenne;-)
          Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

          Comment


          • #6
            Re: Schattige kangoeroetjes;-)

            Weet ik wel hoor wegens drukte fotograferen wat links gelaten.

            De compo , probeer je onderwerp niet te centraal te plaatsen + achtergrond iets meer aandacht geven.

            succes met 't doopfeestje.

            groetjes,

            Joeri
            Nikon D70

            Comment


            • #7
              Re: Schattige kangoeroetjes;-)

              Oorspronkelijk geplaatst door J.V. Bekijk bericht
              Weet ik wel hoor wegens drukte fotograferen wat links gelaten.

              De compo , probeer je onderwerp niet te centraal te plaatsen + achtergrond iets meer aandacht geven.

              succes met 't doopfeestje.

              groetjes,

              Joeri
              hehe thx;-) Kzal erop letten, als je ooit naar de 'jongsten telg' in Boechout gaat zul je ze ocharm in de kooi tegenkomen, ben al content da'k nog door den draad kon trekken

              Slaapwelz!
              xxx
              Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

              Comment


              • #8
                Re: Schattige kangoeroetjes;-)

                niet te volgen dit topic.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Schattige kangoeroetjes;-)

                  ik vind ze beiden onscherp, en niet echt goed qua belichting en compositie...
                  alleen al door je knietjes gaan en op ooghoogte werken zou het al beter gemaakt hebben
                  One life, live it!
                  vernieuwde site: natuurbeeld

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schattige kangoeroetjes;-)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
                    ik vind ze beiden onscherp, en niet echt goed qua belichting en compositie...
                    alleen al door je knietjes gaan en op ooghoogte werken zou het al beter gemaakt hebben
                    Ik sluit me bij Sparrow aan.
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schattige kangoeroetjes;-)

                      Nog eens opnieuw doen kan geen kwaad.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schattige kangoeroetjes;-)

                        ok thx voor de comments;-) idd macroshopper we blijve oefenej;-)
                        Last edited by teske21; 3 april 2007, 17:33.
                        Sony N2 : CCD sensor 1/1,7"- 10,3 Mpix-3x optical Zoom - 6 x Digital Zoom-ISO 1600- f/2.8-8W - f/5.4-16T Snelheid: 1/8 tot 1/2000 s automatisch, 1" tot 1/2000geprogrammeerd auto, 30" tot 1/1000 s handmatig

                        Comment

                        Working...
                        X